Bookmark mod

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Muiter
Contacteer:

Bookmark mod

Bericht door Muiter » 08 okt 2003, 08:36

Ik heb de bookmark mod van deze pagina geïnstaleerd: http://phpbb.kordowich.net/index.php?pgid=8
Hij werkt perfect alleen kan ik nergens mijn bookmarks terugvinden :?:
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Podium4

Bericht door Podium4 » 08 okt 2003, 08:41

Hoe bedoel je precies, waar kun je je bookmarks niet terugvinden.... in je browser niet of kun je ze niet terug vinden als link in je forum....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Muiter
Contacteer:

Bericht door Muiter » 08 okt 2003, 08:45

podium4 schreef:Hoe bedoel je precies, waar kun je je bookmarks niet terugvinden.... in je browser niet of kun je ze niet terug vinden als link in je forum....
Ik kan in een bericht wel een bookmark plaasten maar ik kan hem nergens terug vinden. Ik weet ook niet waar je ze normaal moet kunnen terug vinden, dit staat ook niet een .txt bestand van de mod
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Podium4

Bericht door Podium4 » 08 okt 2003, 08:47

moet je misschien eerst deze nog aanzetten in de admin.... is ook vaak zo bij mod's..
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Gesloten