Iedereen? Het heeft wel wat, tevens klopt de motivatie wat spambot zegt..special18 schreef:Ja nou en niemand vindt het wat ik vindt het een stomme zet iedereen stoort zich eraan.Spambot schreef:Een kleine aanpassing in de template en alle info staat weer links. Ze hebben dat gedaan zodat de aandacht meer op de inhoud van de berichten wordt gevestigd.
phpBB.com
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
ture maar het is storend, zeker als je al jaren niet anders gewend bent en dat het bij elk forum systeem zo is. En elke website ook zowat dat de navigatie of links of boven en als te kort ruimte is ook nog rechts.wizzzzzzzz schreef:Iedereen? Het heeft wel wat, tevens klopt de motivatie wat spambot zegt..special18 schreef:Ja nou en niemand vindt het wat ik vindt het een stomme zet iedereen stoort zich eraan.Spambot schreef:Een kleine aanpassing in de template en alle info staat weer links. Ze hebben dat gedaan zodat de aandacht meer op de inhoud van de berichten wordt gevestigd.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
-
- Contacteer:
Moet eerlijk zeggen dat voor mijzelf zodra ik weer nav menu's gebruik, gelijk rechts komen te staan, omdat het forum dan visueel gelijk goed zichtbaar is, kwestie van smaak en wennen.
mee eens.svenn schreef:Jah voor korte berichten wel maar langere berichten ... Naja ik vind dat men iets teveel met die ronde heeft gewerkt. (is een html tag ...)
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
1. Er zijn al mods en templates beschikbaar, enkel niet op phpBB.comspecial18 schreef:kots ik haat phpbb3 alles wat phpbb2 was is niet meer bedoel advatars rechts? ben geen turk die van rechtsn naar links leest? of een londenaar die links rijdt.
Staat gewoon niet voor mijn gevoel info hoort rechts niet links stoort me vreselijk enige goeie zal zijn dat er meer dingen mogenlijk zijn zonder mods nadeel? alle mods templates van phpbb2 zijn nutteloos phpbb3 zal een inhaalslag daarop moeten maken want andere forum software... doen dat al.. straks is phpbb nothing as it use to be..
2. Als je zou willen dat de mods blijven werken, dan was phpBB3 er al ongeveer 4 jaar geledeng eweest, want dat was de complete rewrite die er is geweest niet gebeurt.
3. 2 regels css aanpassen, en hij staat links, verder heeft het niks met nationaliteit te maken, maar met dat de inhoud gecontreerd moet zijn op het bericht, niet de author.
Jouw menin in de minderheid.paul schreef:1. Er zijn al mods en templates beschikbaar, enkel niet op phpBB.comspecial18 schreef:kots ik haat phpbb3 alles wat phpbb2 was is niet meer bedoel advatars rechts? ben geen turk die van rechtsn naar links leest? of een londenaar die links rijdt.
Staat gewoon niet voor mijn gevoel info hoort rechts niet links stoort me vreselijk enige goeie zal zijn dat er meer dingen mogenlijk zijn zonder mods nadeel? alle mods templates van phpbb2 zijn nutteloos phpbb3 zal een inhaalslag daarop moeten maken want andere forum software... doen dat al.. straks is phpbb nothing as it use to be..
2. Als je zou willen dat de mods blijven werken, dan was phpBB3 er al ongeveer 4 jaar geledeng eweest, want dat was de complete rewrite die er is geweest niet gebeurt.
3. 2 regels css aanpassen, en hij staat links, verder heeft het niks met nationaliteit te maken, maar met dat de inhoud gecontreerd moet zijn op het bericht, niet de author.
-
- Contacteer:
Op zich een zeer vreemde vergelijking??? Je mening houdt dus in dat je tegen vernieuwing bent..special18 schreef:kots ik haat phpbb3 alles wat phpbb2 was is niet meer bedoel advatars rechts? ben geen turk die van rechtsn naar links leest? of een londenaar die links rijdt.

dat denk ik niet echt. Mischien hier, maar op phpBB.com zeker niet.special18 schreef:Jouw menin in de minderheid.paul schreef:1. Er zijn al mods en templates beschikbaar, enkel niet op phpBB.comspecial18 schreef:kots ik haat phpbb3 alles wat phpbb2 was is niet meer bedoel advatars rechts? ben geen turk die van rechtsn naar links leest? of een londenaar die links rijdt.
Sommige mensen houden niet van vernieuwing nico, dei willen het liefst oude, onveilige software gebruiken.wizzzzzzzz schreef:Op zich een zeer vreemde vergelijking??? Je mening houdt dus in dat je tegen vernieuwing bent..special18 schreef:kots ik haat phpbb3 alles wat phpbb2 was is niet meer bedoel advatars rechts? ben geen turk die van rechtsn naar links leest? of een londenaar die links rijdt.
Al zou het in de minderheid zijn, dan nog hoef je hem daar op deze manier niet op te attenderen. Ga eventueel in op zijn argumenten of kijk even de rest van de reacties aan.special18 schreef:Jouw menin in de minderheid.

True; maar ook die gaan uiteindelijk overstag. De content links vind ik een zeer goede stap en helemaal Web 2.0. Dat het nu wat drukker is door de functie, ja dat is vervelend. Maar volgens mij een kwestie van wennen.paul schreef:Sommige mensen houden niet van vernieuwing nico, dei willen het liefst oude, onveilige software gebruiken.
In sommige gevallen ben ik absoluut met je eens dat je beter phpBB2 kan gebruiken, maar in de meeste gevallen is dat een enorme achteruitgang als phpBB3. Je hoeft prosilver niet te gebruiken, subSilver2 bestaat ook nog altijdStef schreef:True; maar ook die gaan uiteindelijk overstag. De content links vind ik een zeer goede stap en helemaal Web 2.0. Dat het nu wat drukker is door de functie, ja dat is vervelend. Maar volgens mij een kwestie van wennen.paul schreef:Sommige mensen houden niet van vernieuwing nico, dei willen het liefst oude, onveilige software gebruiken.

horray, anyway dat wordt dus veel functies van phpbb3 aftrekken en terugporte geweldig. Kwa veiligheid zou ik wel is willen weten wat ze hebben gedaan anders heeft het updaten ook niet erg ehm veel zin.
Dan bedoel ik niet in woorden maar in codes.
Dan bedoel ik niet in woorden maar in codes.
-
- Contacteer:
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag, zelfs de meest kritische zwartkijker, vernieuwen is altijd wennen, maar ineens zien ze het licht...Stef schreef:
True; maar ook die gaan uiteindelijk overstag. De content links vind ik een zeer goede stap en helemaal Web 2.0. Dat het nu wat drukker is door de functie, ja dat is vervelend. Maar volgens mij een kwestie van wennen.
Das niet helemaal waar, er is nog steeds een (nederlandse) site die op phpBB 1.4 gebaseerd forum draait.wizzzzzzzz schreef:Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag, zelfs de meest kritische zwartkijker, vernieuwen is altijd wennen, maar ineens zien ze het licht...Stef schreef:
True; maar ook die gaan uiteindelijk overstag. De content links vind ik een zeer goede stap en helemaal Web 2.0. Dat het nu wat drukker is door de functie, ja dat is vervelend. Maar volgens mij een kwestie van wennen.
-
- Contacteer:
Lol diehards heb je altijd natuurlijk....paul schreef:Das niet helemaal waar, er is nog steeds een (nederlandse) site die op phpBB 1.4 gebaseerd forum draait.wizzzzzzzz schreef:Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag, zelfs de meest kritische zwartkijker, vernieuwen is altijd wennen, maar ineens zien ze het licht...Stef schreef:
Haha :d tja als je tevreden bent waarom verandere? Als ik niet het nut zie van pbpbb3 en pbpb2 bied alles wat ik wil dan ga ik ook niet overstappen simpel as that. Van mij had die nieuwe layout niet hoeven komen op phpbb.com is alleenmaar meer advertentie ruimte op elke pagina bij gekomen en de download sectie is nu onoverzichtelijk kwa mods en ja neer. Maja phpbb.com kan nu op elke pagina een gigantiese banner plaatsen op bij een kinderachtige header.wizzzzzzzz schreef:Lol diehards heb je altijd natuurlijk....paul schreef:Das niet helemaal waar, er is nog steeds een (nederlandse) site die op phpBB 1.4 gebaseerd forum draait.wizzzzzzzz schreef: Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag, zelfs de meest kritische zwartkijker, vernieuwen is altijd wennen, maar ineens zien ze het licht...
Kweenie maarum vindt niemand de huidige template van phpbb.com beetje ehm kinderachtig?
De downloads sectie voor mods is niet eens onlinespecial18 schreef:Haha :d tja als je tevreden bent waarom verandere? Als ik niet het nut zie van pbpbb3 en pbpb2 bied alles wat ik wil dan ga ik ook niet overstappen simpel as that. Van mij had die nieuwe layout niet hoeven komen op phpbb.com is alleenmaar meer advertentie ruimte op elke pagina bij gekomen en de download sectie is nu onoverzichtelijk kwa mods en ja neer. Maja phpbb.com kan nu op elke pagina een gigantiese banner plaatsen op bij een kinderachtige header.wizzzzzzzz schreef:Lol diehards heb je altijd natuurlijk....paul schreef:Das niet helemaal waar, er is nog steeds een (nederlandse) site die op phpBB 1.4 gebaseerd forum draait.
Kweenie maarum vindt niemand de huidige template van phpbb.com beetje ehm kinderachtig?

Het wordt nu samengeperst in de layout met die advertentie banner en layout. Das wel duidelijk? ik vondt de oude phpbb sectie die hoger kwa beeldscherm stond stukken fijner. Oh? zie nu ook links zijn weg was vroeger onderaan de page zover ik zag.paul schreef:De downloads sectie voor mods is niet eens onlinespecial18 schreef:Haha :d tja als je tevreden bent waarom verandere? Als ik niet het nut zie van pbpbb3 en pbpb2 bied alles wat ik wil dan ga ik ook niet overstappen simpel as that. Van mij had die nieuwe layout niet hoeven komen op phpbb.com is alleenmaar meer advertentie ruimte op elke pagina bij gekomen en de download sectie is nu onoverzichtelijk kwa mods en ja neer. Maja phpbb.com kan nu op elke pagina een gigantiese banner plaatsen op bij een kinderachtige header.wizzzzzzzz schreef: Lol diehards heb je altijd natuurlijk....