Foutmelding

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
girl

Foutmelding

Bericht door girl » 31 okt 2003, 22:52

Heel vaak krijgen we deze foutmelding, niet iedereen heeft er last van maar ongeveer 5 leden wel :?

Code: Selecteer alles

De XML-pagina kan niet worden weergegeven 

Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. 

-------------------------------------------------------------------------------- 

Vereiste spatie ontbreekt. Fout bij het verwerken van bron 
 Regel 767, positie 1683 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder regels te tellen  :D 

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 31 okt 2003, 22:59

Tis een rare fout.. een .xml bestand hoort niet thuis in je root dus ik snap de fout zelf ook niet 100%..
Ik ben wel geinteresseerd naar je host.. misschien dat zei ergens iets toevoegen aan files voor bescherming ofz..
[+] Isento at DeviantArt

Stemi

XML-pagina kan niet worden weergegeven

Bericht door Stemi » 28 mar 2007, 15:50

Een van de gebruikers meldt dat soms bij het openen van een willekeurig topic de onderstaande foutmelding verschijnt:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

--------------------------------------------------------------------------------

Spatie is niet toegestaan op deze locatie. Fout bij het verwerken van bron...

Iemand een idee?

Coen

Bericht door Coen » 28 mar 2007, 15:53

Wat voor *.xml bestanden staan er in dezelfde map als jouw phpBB2-installatie en waar gebruik je/iemand deze voor?

Gesloten