Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
girl
Bericht
door girl » 31 okt 2003, 22:52
Heel vaak krijgen we deze foutmelding, niet iedereen heeft er last van maar ongeveer 5 leden wel
Code: Selecteer alles
De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
--------------------------------------------------------------------------------
Vereiste spatie ontbreekt. Fout bij het verwerken van bron
Regel 767, positie 1683
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder regels te tellen :D
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 31 okt 2003, 22:59
Tis een rare fout.. een .xml bestand hoort niet thuis in je root dus ik snap de fout zelf ook niet 100%..
Ik ben wel geinteresseerd naar je host.. misschien dat zei ergens iets toevoegen aan files voor bescherming ofz..
-
Stemi
Bericht
door Stemi » 28 mar 2007, 15:50
Een van de gebruikers meldt dat soms bij het openen van een willekeurig topic de onderstaande foutmelding verschijnt:
De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
--------------------------------------------------------------------------------
Spatie is niet toegestaan op deze locatie. Fout bij het verwerken van bron...
Iemand een idee?
-
Coen
Bericht
door Coen » 28 mar 2007, 15:53
Wat voor *.xml bestanden staan er in dezelfde map als jouw phpBB2-installatie en waar gebruik je/iemand deze voor?