Eén persoon email adres van de leden laten zien
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Eén persoon email adres van de leden laten zien
Op mijn forum heeft 1 persoon zich aangemeld om 'The Greeter' te zijn. Hij begeleidt nieuwe leden op de soms wankele paden van phpbb en legt uit wat de regels zijn op ons board.
Hij verwelkomt ze ook nog eens per PM (pb zo je wilt), maar zou dat ook naar hun privé email adres willen doen.
Als nieuwe leden zich registreren, dan laten ze meestal niet hun email adres aan de leden zien, dus ook niet aan deze Greeter.
Is er een optie om hem zonder Admin te maken toch deze email adressen te laten zien?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Boris
Hij verwelkomt ze ook nog eens per PM (pb zo je wilt), maar zou dat ook naar hun privé email adres willen doen.
Als nieuwe leden zich registreren, dan laten ze meestal niet hun email adres aan de leden zien, dus ook niet aan deze Greeter.
Is er een optie om hem zonder Admin te maken toch deze email adressen te laten zien?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Boris
- Ramon Fincken
- Contacteer:
junior admin daarmee kun je MODS een admin panel geven met alle of sommige admin paginas 

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Junior Admin is een MOD van Nivisec die niet bekend staan om hun veiligheid...Ramon Fincken schreef:junior admin daarmee kun je MODS een admin panel geven met alle of sommige admin paginas

In dit lijstje staan er al een paar van Nivisec...

Ai... des te meer reden om te zien naar een betere oplossing.Zero Override schreef:Junior Admin is een MOD van Nivisec die niet bekend staan om hun veiligheid...Ramon Fincken schreef:junior admin daarmee kun je MODS een admin panel geven met alle of sommige admin paginas
In dit lijstje staan er al een paar van Nivisec...
Ik hou me aanbevolen

- Jan
- Contacteer:
Had 'm nog staan: http://janmarques.bs3.ath.cx/janmarques ... ecial=truesvenn schreef:ik had een scriptje die alle e-mail adressen van de gebruiker toont maar ik vind het niet meer.
Ok, dat is een andere invalshoek.Zero Override schreef:Je kunt het eventueel zo verbouwen, dat alleen een user met een bepaald user_id dit bestand kan gebruiken neem ik aan...Salomon schreef:Ik denk niet dat je leden er blij mee zijn dat ik hun email adressen kan zienDan zorg je er voor dat alleen "de Greeter" het bestand kan runnen!
De begroeter moet dus dan dit scriptje draaien.
Toch blijf ik nog zoeken naar de mogelijkheid dat als daartoe geautoriseerde personen/groepen de memberlist oproepen, hij/zij de email adressen kan zien.
Bedankt zover voor de reacties!!!
Boris