weergave actieve gebruikers uitschakelen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

weergave actieve gebruikers uitschakelen?
Ik heb niet echt een probleem maar een vraag, dus daarom nog even geen template ingevuld.
Ik zou graag geen actieve gebruikers weergeven onderaan mijn forumpagina. Via de zoekfunctie heb ik niets kunnen vinden over of dat mogelijk is.
Weet iemand of dat uit te schakelen is en hoe?
Ik zou graag geen actieve gebruikers weergeven onderaan mijn forumpagina. Via de zoekfunctie heb ik niets kunnen vinden over of dat mogelijk is.
Weet iemand of dat uit te schakelen is en hoe?
Wil je dat het voor iedereen onzichtbaar is?
Dus ook voor geregisteerde gebruikers?
Onderstaande link geeft een oplossing voor het verbergen van online gebruikers voor gasten.
Ingelogde leden kunnen het wel zien.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=288 ... ht=#288951
Dus ook voor geregisteerde gebruikers?
Onderstaande link geeft een oplossing voor het verbergen van online gebruikers voor gasten.
Ingelogde leden kunnen het wel zien.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=288 ... ht=#288951
Nee bij de beta staat het helaas niet. Ik denk dat het dan wel niet mogelijk zal zijn daar, helaas.
Ik haal mijn vraag over de smileys ook maar weer weg, is dan niet echt relevant.
Bedankt voor je hulp en uitleg. Misschien kom ik hier dan nog wel weer eens terug als ik mijn forum wel zo heb als de meesten hier, maar voorlopig blijft het nog even het eenvoudige kant en klaar pakket.
Ik haal mijn vraag over de smileys ook maar weer weg, is dan niet echt relevant.
Bedankt voor je hulp en uitleg. Misschien kom ik hier dan nog wel weer eens terug als ik mijn forum wel zo heb als de meesten hier, maar voorlopig blijft het nog even het eenvoudige kant en klaar pakket.
Ja je moet toegang hebben tot de ftp-server voor die aanpassingen, en dat heb je niet via message board...
Mocht je plannen hebben om over te stappen naar een betaalde host, waar je wel die toegang hebt, zou ik niet te lang wachten, want anders moet je helemaal opnieuw beginnen met je forum, want je krijgt geen backup van je database mee van message board..
Mocht je plannen hebben om over te stappen naar een betaalde host, waar je wel die toegang hebt, zou ik niet te lang wachten, want anders moet je helemaal opnieuw beginnen met je forum, want je krijgt geen backup van je database mee van message board..