weergave actieve gebruikers uitschakelen?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Mamamia

weergave actieve gebruikers uitschakelen?

Bericht door Mamamia » 23 mar 2007, 23:15

Ik heb niet echt een probleem maar een vraag, dus daarom nog even geen template ingevuld.

Ik zou graag geen actieve gebruikers weergeven onderaan mijn forumpagina. Via de zoekfunctie heb ik niets kunnen vinden over of dat mogelijk is.

Weet iemand of dat uit te schakelen is en hoe?

Obie

Bericht door Obie » 23 mar 2007, 23:26

Wil je dat het voor iedereen onzichtbaar is?
Dus ook voor geregisteerde gebruikers?

Onderstaande link geeft een oplossing voor het verbergen van online gebruikers voor gasten.
Ingelogde leden kunnen het wel zien.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=288 ... ht=#288951

Mamamia

Bericht door Mamamia » 23 mar 2007, 23:28

Nee, de geregistreerde gebruikers mogen het wel zien. De rest van het forum is ook alleen de zien voor de geregistreerden, dus eigenlijk wil ik die gebruikersnamen ook onzichtbaar houden voor wie niet is geregistreerd.

Ik ga de link eens proberen, bedankt voor de (snelle!) hulp! :thumb:

Mamamia

Bericht door Mamamia » 23 mar 2007, 23:34

Ok, ik heb er even gekeken, maar schrik me een hoedje. Afbeelding Ik snap helemaal niks van codes. Mijn forum is een kant en klaar pakket bij messageboard.nl en ik heb echt geen idee hoe ik daar iets met die codes kan doen? Ik hoopte op een vinkje veranderen hier of daar, maar dat kan blijkbaar niet?

Obie

Bericht door Obie » 23 mar 2007, 23:39

Nee, dan kun je er niks mee.
Dan moet je bij messageboard aankloppen. :wink:

Mamamia

Bericht door Mamamia » 23 mar 2007, 23:48

Aha, ok. Dan zit mijn vraag over het uploaden van de smileys waarschijnlijk ook in die hoek. :cry: En daar heb ik nog niet zo veel info (en behulpzame mensen :wink: ) kunnen vinden als hier.

Betekent dat dat ik verder eigenlijk niks te zoeken heb op dit forum? :cry:

Obie

Bericht door Obie » 23 mar 2007, 23:51

ik had al een antwoord bij je smilies vraag gezet, maar het weer wegehaald omdat dat ook niet gaat bij jou.
In jouw administratiepaneel staat een onderwerp "uitbreidingen"beta.
Misschien dat daar een oplossing bij staat.

Hier wordt geen support gegeven voor messageboard, heb ik begrepen. :wink:

Mamamia

Bericht door Mamamia » 23 mar 2007, 23:58

Nee bij de beta staat het helaas niet. Ik denk dat het dan wel niet mogelijk zal zijn daar, helaas.

Ik haal mijn vraag over de smileys ook maar weer weg, is dan niet echt relevant.

Bedankt voor je hulp en uitleg. Misschien kom ik hier dan nog wel weer eens terug als ik mijn forum wel zo heb als de meesten hier, maar voorlopig blijft het nog even het eenvoudige kant en klaar pakket.

tambru
Contacteer:

Bericht door tambru » 24 mar 2007, 00:05

Ja je moet toegang hebben tot de ftp-server voor die aanpassingen, en dat heb je niet via message board...

Mocht je plannen hebben om over te stappen naar een betaalde host, waar je wel die toegang hebt, zou ik niet te lang wachten, want anders moet je helemaal opnieuw beginnen met je forum, want je krijgt geen backup van je database mee van message board..

Gesloten