Foutje forum niet meer leesbaar
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foutje forum niet meer leesbaar
Ik heb een fout gemaakt tijdens het veranderen van het forum.
Ik was bezig met het veranderen van de kleuren etc. Er stond een nieuw template voor mijn snufferd op basis van subsilver waar nog geen lettertypes etc gedefinieerd stonden. Ik klik op opslaan om ff te kijken hoe mijn nieuwe kleuren stonden. Nu is het feest dus onleesbaar omdat ik dus GEEN lettertjes meer te zien krijg.
Wat kan ik hieraan doen..? Evt een file in notepad bewerken oid?
Graag een reactie.
Bij voorbaat dank.
Ik was bezig met het veranderen van de kleuren etc. Er stond een nieuw template voor mijn snufferd op basis van subsilver waar nog geen lettertypes etc gedefinieerd stonden. Ik klik op opslaan om ff te kijken hoe mijn nieuwe kleuren stonden. Nu is het feest dus onleesbaar omdat ik dus GEEN lettertjes meer te zien krijg.
Wat kan ik hieraan doen..? Evt een file in notepad bewerken oid?
Graag een reactie.
Bij voorbaat dank.
die MOET er staan en anders is dat het probleem.....
Wat je ook kunt doen: haal het bestand subsilver.css op uit het zip bestand wat je hebt gedownload en plaats deze in jouwsite.nl/templates/subsilver/.... als je dat hebt gedaan ziet subsilver er weer uit zoals het eerder was....
Wat je ook kunt doen: haal het bestand subsilver.css op uit het zip bestand wat je hebt gedownload en plaats deze in jouwsite.nl/templates/subsilver/.... als je dat hebt gedaan ziet subsilver er weer uit zoals het eerder was....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Bedankt voor de hulp. Hij doet het weer. Ik heb ingeloggt en toen met zoeken CTRL-F in de admin gezocht naar "Standaard Stijl" en puur op de gok het pull down menu veranderd.
THNX anyway.
Hij staat weer online op http://www.voskuyl.nl/forum/
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
THNX anyway.
Hij staat weer online op http://www.voskuyl.nl/forum/
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.