phpBB.com
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Lijkt het je ook niet slim dat een support site een haast standaard phpbb draait?Zero Override schreef:De nieuwe stijl, aangezien die binnen niet al te lange tijd ook van toepassing zal worden op phpBB.nl!pinootje schreef:aan de stijl van het huidige phpbb.nl? of bedoel je de nieuwe stijl van phpbb.com

Als je niet tegne kritiek kan, hou dan gewoon je mond. ik zeg neit dat deze niet standaard is, ik zeg enkel dat er gewoon niet teveeel aanpassingen moeten worden gemaakt in een support siteJan Marques schreef:Hmm, dit is vrij standaard, maar er mankeert niet echt iets wat de support zou kunnen bevorderen he?paul schreef:Lijkt het je ook niet slim dat een support site een haast standaard phpbb draait?
(En ga nu niet zeveren van: een goed team ontbreekt)

tja ik vind het een beetje té druk. ik zelf vind het niet echt overzichtelijk
maar misschien komt dat omdat we gewoon moeten wennen.
Over een week of 2 weten we niet beter. maar momenteel vind ik het gewoon druk.
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.
Heb ik het over "teveel" aanpassingen? Ik vroeg om de mening van pinootje omdat we binnenkort de nieuwe stijl willen gaan invoeren op deze site. Dan is de mening van de gebruikers toch nooit weg, of wel soms?paul schreef:Als je niet tegne kritiek kan, hou dan gewoon je mond. ik zeg neit dat deze niet standaard is, ik zeg enkel dat er gewoon niet teveeel aanpassingen moeten worden gemaakt in een support site

paul schreef:de style die je op phpBB.com ziet is niet zelfde als de default prosilver.
De default proSilver word in ieder geval 100% width, wat ik als enorm voordeel zie. Ik vind phpBB.com namelijk ook een beetje krampachtig eruit zien zo. Dat vind ik echter ook het enige nadeel eraan!pinootje schreef:tja ik vind het een beetje té druk. ik zelf vind het niet echt overzichtelijk

Laatst gewijzigd door Coen op 19 mar 2007, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet ik ruiken hoe grote wijzigingen hij wil. Ik zeg enkel dat een support site zoveel mogelijk standaard moet zijn, niet meer, niet minderZero Override schreef:Heb ik het over "teveel" aanpassingen? Ik vroeg om de mening van pinootje omdat we binnenkort de nieuwe stijl willen gaan invoeren op deze site. Dan is de mening van de gebruikers toch nooit weg, of wel soms?paul schreef:Als je niet tegne kritiek kan, hou dan gewoon je mond. ik zeg neit dat deze niet standaard is, ik zeg enkel dat er gewoon niet teveeel aanpassingen moeten worden gemaakt in een support site

Nee, dat moet niet. Dat vind jij. Dat zijn twee gescheiden werelden. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld http://www.phpbb2.de , is dat standaard? Nee. Loopt het goed? Ja. Waarom zou het dan standaard moeten zijn?paul schreef:Moet ik ruiken hoe grote wijzigingen hij wil. Ik zeg enkel dat een support site zoveel mogelijk standaard moet zijn, niet meer, niet minder

// Wellicht moet deze discussie een eigen topic krijgen...

wat ik belangrijk vind aan een supportsite is dat het overzichtelijk is
alles duidelijk aangegeven wie, waar, wat kan vinden.
Meeste mensen willen vlug support en willen daar niet veel moeite voor doen.
Wanneer men op een simpele manier kan vinden wat zij zoeken komen ze sneller een andere keer terug.
alles duidelijk aangegeven wie, waar, wat kan vinden.
Meeste mensen willen vlug support en willen daar niet veel moeite voor doen.
Wanneer men op een simpele manier kan vinden wat zij zoeken komen ze sneller een andere keer terug.
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.
-
- Contacteer:
Ligt het nou aan mij of ligt phpbb.com er weer uit 
Laat maar, refreshen wou niet, opnieuw er naar heen gaan doet hij het wel weer :thumb:

Laat maar, refreshen wou niet, opnieuw er naar heen gaan doet hij het wel weer :thumb:
• JochemOnline.nl •