Veranderen van URL
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Veranderen van URL
Wel omdat Gametrex.be veranderd van host hebben we ook een nieuwe url. Onze host heeft er ons afgegooid en we hebben niks kunnen aanpassen.
Nu heb ik alle files van het forum geupload naar de nieuwe host en wat moet ik dan doen om het forum te doen runnen? Hoe maak ik al die tabellen terug aan?
Nu heb ik alle files van het forum geupload naar de nieuwe host en wat moet ik dan doen om het forum te doen runnen? Hoe maak ik al die tabellen terug aan?
gewoon opnieuw installatie procedure uitvoeren....
En dan hoop ik voor je dat je nog een back-up had van de vorige server van de mysql database, dan kun je die terugzetten, anders zul je moeten uitzoeken welke mods je had geinstalleerd en wat voor mysql je daarvoor moest toevoegen.....
Ook belangrijk: als je geen backup hebt van database vorige server ben je alle gebruikers accounts kwijt.....
En dan hoop ik voor je dat je nog een back-up had van de vorige server van de mysql database, dan kun je die terugzetten, anders zul je moeten uitzoeken welke mods je had geinstalleerd en wat voor mysql je daarvoor moest toevoegen.....
Ook belangrijk: als je geen backup hebt van database vorige server ben je alle gebruikers accounts kwijt.....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Inderdaad, helaas maar waar...podium4 schreef:als je helemaal niet meer bij je oude account kunt ben je volgens mij alles kwijt.... users.....berichten....profielen....etc![]()
![]()
Een phpBB installatie bestaat namelijk uit 2 delen. De PHP bestanden, waarin alle commando's staan om het forum er te laten uitzien zoals het er uitziet.
Daarnaast heb je ook de (meestal MySQL) database, welke nog veel belangrijker is. Hierin staan namelijk ALLE berichten, instellingen, gebruikers, enz.
Als je die dus niet meer hebt heb je toch echt een groot probleem...
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting