Chatbox
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Chatbox
Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt zit ik de laatste tijd een beetje te kijken hoe het werkt met die MOD'S enzo... nou had ik de chatbox mod geinstaleerd (met succes...) ten minste dat dacht ik... de balk onderaan in mijn site blijft GRIJS...helaas kunnen jullie me helpen... klik hier om naar mijn site te gaan
Heb je de .class/.jar oid bestanden wel in de juiste map mee geupload?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
ik weet het probleem al....
Je probeert dus een IRC-chat op te zetten... de bestanden moet overigens staan in jouwsite.nl/phpbb2/*
Maar het probleem is volgens mij lycos, als je de bestanden in die map neerzet werkt ie nog niet goed ... probeer maar 'ns... je moet namelijk in chatbox.php nog opgeven wat je irc server naam is e.d.
.... volgens mij ondersteund lycos geen irc,, misschien heb ik het mis... maar ik kreeg het niet voorelkaaar op lycos
Je probeert dus een IRC-chat op te zetten... de bestanden moet overigens staan in jouwsite.nl/phpbb2/*
Maar het probleem is volgens mij lycos, als je de bestanden in die map neerzet werkt ie nog niet goed ... probeer maar 'ns... je moet namelijk in chatbox.php nog opgeven wat je irc server naam is e.d.
.... volgens mij ondersteund lycos geen irc,, misschien heb ik het mis... maar ik kreeg het niet voorelkaaar op lycos
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Kan aan mij liggen maar toen ik op je site kwam kreeg ik opeens een foutmelding van zowel Windows Messenger als mIRC en MSN Messenger
Om het te checken deed ik het nog een keer.. je forum is dus beetje door de war..

Om het te checken deed ik het nog een keer.. je forum is dus beetje door de war..
[+] Isento at DeviantArt