Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Ramon Fincken
- Contacteer:
* schuift aan voor een lekker sapje met koek 

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
I know. Daarom hebben rai en ik gister een aantal domeinen voorbereidbrandsrus schreef:Even een test. phpbb.nl.paul schreef:Wel slim, phpBBService in woord censuur zetten (Zet phpBBInstallers er dan ook in), alleen, wij hebben wat meer adressen als alleen een .nl adres
Trouwens heeft iemand nog een ontbijt voor mij zodat ik kan ontbijten?
EDIt: Klopt Paul het word phpbb.nl

Volgens stef zijn we geen concurentielifeguard schreef:Ze kunnen hier maar bar slecht tegen concurentie dan

Maare, mag ik een ontbijdje, met 3 koppen koffie, plus een plattegrond van utrecht?
Ze lokken zichzelf zo wel te pan uit zeg. phpbbservice .nl doet het zo wel schrijf maar even aan elkaarSupporter schreef:wordt phpbbservice dan gecensuurd ?
effe testen hoor
phpbb.nl
Omg ! wat zielig

phpbb service.nl kan ook nog steeds

Heren, we kunnen hier wel kritiek blijven spuien, maar ik denk niet dat we daar ook maar een centimeter verder mee komen!Supporter schreef:was dat voor of na dat stef beheerder werdt ( again)
Kom liever met suggesties voor het nieuwe team, in plaats van alle dingen die ze tot nu toe hebben gedaan, af te kraken.
Wat denk je wat een suggestie is hier aan de bar?Prophecy schreef:Heren, we kunnen hier wel kritiek blijven spuien, maar ik denk niet dat we daar ook maar een centimeter verder mee komen!Supporter schreef:was dat voor of na dat stef beheerder werdt ( again)
Kom liever met suggesties voor het nieuwe team, in plaats van alle dingen die ze tot nu toe hebben gedaan, af te kraken.
Woordcensuur uit!
Ik weet niet waarom jullie woordcensuur aan hebben staan. Maar je krijgt dus een linkversnippering. Het is echt van de zotten en krijg je van die waardeloze links met een spatie erin etc.
Er zijn vast nog wel meer suggesties maargoed.. Ik heb de Mod forum al mee vol gespamd maar werd toen ik nog moderator was niet naar geluisterd. Ben bang dat ze nu weer niet naar ons luisteren maargoed.
Er zijn vast nog wel meer suggesties maargoed.. Ik heb de Mod forum al mee vol gespamd maar werd toen ik nog moderator was niet naar geluisterd. Ben bang dat ze nu weer niet naar ons luisteren maargoed.
In mijn geval is het niet 'jullie', ik ben lid van het Support Team en ben niet verantwoordelijk voor deze censuur.brandsrus schreef:Ik weet niet waarom jullie woordcensuur aan hebben staan. Maar je krijgt dus een linkversnippering. Het is echt van de zotten en krijg je van die waardeloze links met een spatie erin etc.
Als je bang bent dat er niet naar je geluisterd word, waarom stuur je het dan niet in een directe PM naar de verantwoordelijken? De mensen die dit lezen, naast de mensen die verantwoordelijk zijn, kunnen er toch niets mee...