Laatste 5 posts op de frontpage van de website
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Laatste 5 posts op de frontpage van de website
Hallo,
Ik heb al hele bergen mods doorgeworsteld maar nog niet gevonden wat ik zoek. Ben op zoek naar een script of mod die:
- het mogelijk maakt om de laatste 5 berichten op het forum te laten zien op de frontpage van de website
- het mogelijk maakt om te laten zien wie er online zijn op de frontpage van de website
Dergelijke scripten zullen ongetwijfeld bestaan maar ik vind ze kennelijk niet. Is er hier iemand die mij naar de juiste plek kan verwijzen? Alvast bedankt!
Groeten, Maurice.
http://www.sgvolkel.nl
Ik heb al hele bergen mods doorgeworsteld maar nog niet gevonden wat ik zoek. Ben op zoek naar een script of mod die:
- het mogelijk maakt om de laatste 5 berichten op het forum te laten zien op de frontpage van de website
- het mogelijk maakt om te laten zien wie er online zijn op de frontpage van de website
Dergelijke scripten zullen ongetwijfeld bestaan maar ik vind ze kennelijk niet. Is er hier iemand die mij naar de juiste plek kan verwijzen? Alvast bedankt!
Groeten, Maurice.
Top Topics on Index
Is wat uitgebreider, maar bevat wel wat je zoekt. Eventueel kan die mod wel aangepast worden naar jouw eissen...
Over jouw frontpage, is dat een phpBB-portal of een aparte site?
Is wat uitgebreider, maar bevat wel wat je zoekt. Eventueel kan die mod wel aangepast worden naar jouw eissen...
Mijn frontpage is geen phpbb portal, het is gewoon een standaard html pagina. Het phpBB forum zit opgenomen in de menu structuur maar het lijkt me leuk om op de startpagina alvast een indruk te geven wat er op dat moment op het forum gebeurt. Bedankt voor je tip, ik zal er eens mee aan de slag gaan.Prophecy schreef: Top Topics on Index
Groeten, Maurice.
Niet met HTML, maar wel met JS in de Topics Anywhere mod!fn002449 schreef:Ik weet zeker dat het kan hoor.... 5 onderwerpen op je homepage (omdat ik het zelf heb).
De naam van de mod kan ik nu even niet reproduceren. Maar als bovenstaande manier niet werkt hoor ik het wel. Òf hier in dit topic òf, en dat heb ik liever, even via pm .
Wat zou dit betekenen? Abonneer op dit onderwerpfn002449 schreef:omdat ik hier niet altijd kijklifeguard schreef:hoezo geheimzinnig via pM?
Zo hebben andere er ook iets aan,
dus ik snap je hele bedoeling van PM niet..
en ik een mail krijg als er een nieuw bericht is
niks geheimzinnigs aan
Ik heb al lang en breed antwoord gegeven op de vraag...
Prophecy schreef:Niet met HTML, maar wel met JS in de Topics Anywhere mod!fn002449 schreef:Ik weet zeker dat het kan hoor.... 5 onderwerpen op je homepage (omdat ik het zelf heb).
De naam van de mod kan ik nu even niet reproduceren. Maar als bovenstaande manier niet werkt hoor ik het wel. Òf hier in dit topic òf, en dat heb ik liever, even via pm .