Welke code hoort bij wat

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rogaa

Welke code hoort bij wat

Bericht door rogaa » 05 mar 2007, 18:55

Ik heb een style toegevoegd via de tutorial van phpbb.com/styles/ maar nu is ie nog hetzelfde als subsilver, nu kan je als je naar styles > aanmaken kan je de CSS en dergelijke van je toegevoegde style veranderen. Maar ik heb geen idee welke kleur bij wat hoort. Dus welke als ik bij achtergrond kleur bv. 000000 intoets, wat er dan veranderd.

Is hier uitleg over?

Groeten rogier

halsiemp3

Bericht door halsiemp3 » 05 mar 2007, 19:31

heb je hem wel ingesteld bij je adminpanneel..?? en daar ook toegevoegd..?

rogaa

Bericht door rogaa » 05 mar 2007, 21:24

Ja dat is het probleem niet ik kan hem wel vinden enzo. Maar nu is ie nog hetzelfde als subSilver. Ik wil hem natuurlijk wel anders hebben dan subSilver. Nu dacht ik dat je in het administratie paneel de kleuren enzo van alles kon veranderen. Dan moet je CSS kleurencode invoeren enzo. Maar als er staat "Kleur tabel 1", weet ik niet wat ik verander :S. Is er niet een uitleg ofzo van wat bij wat hoort? Dus tabel kleur 1 zou bv. bij de achtergrondkleur kunnen horen.

halsiemp3

Bericht door halsiemp3 » 05 mar 2007, 22:44

Normaal gesproken als je een template uitkiest en deze ''goed'' installeerd is de template standaard al geen subsilver uiterlijk meer (of je moet dit uitgekozen hebben)

Ik weet niet of er een uitleg bestaat dat zou je Hier even kunnen kijken.
ik ben zelf ook niet helemaal thuis in css.

heb je bij configuratie wel ingesteld dat alle leden je template moeten zien..? of bij je eigen profiel even op de juiste template gezet..??Hier even kunnen kijken

Gesloten