leuke ideën?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Raffel

leuke ideën?

Bericht door Raffel » 30 sep 2003, 20:34

nou, ik heb zopas een yamaha fs1 gekocht (een oldtimer brommer), ik dus op zoek gegaan naar een fs1 (of op zn minst een yamaha, oldtimer) forum..maar helaas, niks te vinden, aangezien er wél kreidler en zundapp forums zijn (ook oldtimer brommers), waar ook veel vraag naar is (veel bezocht worden) leek het mij leuk, en handig, om een een fs1 forum te maken.

nu is mijn vraag, wat vinden jullie bijpassende templates voor zo een forum? ik heb zo mijn ideeen, maar die van jullie zijn natuurlijk welkom! jullie als forumcritici :wink: zullen mij vast wel aan een leuk ideetje kunnen helpen!

bvd

Ralph

DeMolT

Bericht door DeMolT » 30 sep 2003, 20:41

offtopic: ik weet nie of je onderwerp wel zo goed is want kreidler en zundapp zijn bekendere merken(oldtimer)

Raffel

Bericht door Raffel » 30 sep 2003, 20:45

DeMolT schreef:offtopic: ik weet nie of je onderwerp wel zo goed is want kreidler en zundapp zijn bekendere merken(oldtimer)
is niet helemaal waar, kee, ze zijn iets bekender, maar er is echt wel vraag naar zo een forum (ik heb contact met meerdere rijders) en het hoeft echt geen huge, big momma forum te worden..

DeMolT

Bericht door DeMolT » 01 okt 2003, 18:43

ok ik hou me niet met oldtimers bezig maar kameraad zun pa doet ut :wink:

Gesloten