hotmail problemen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hotmail problemen
Hallo allenaal,
ik heb diverse gebruikers op mijn form die zijn geregistreerd via een hotmail email adres. De laatste tijd krijg ik allemaal foutmeldingen van berichten, omdat ze een abbonnement hebben op een bepaald onderwerp.
Ik krijg dan mailtjes dat de automatische bericht instelling niet bezorgd kan worden. De e-mail adressen zijn gewoon goed, heb ik getest samen met de gebruikers. hotmail.com staat trouwens niet in mijn ban email lijst.
weet iemand hierop een antwoord, zodat ik de foumeldingen niet meer in mijn inbox krijg.
groeten en alvast bedankt.
ik heb diverse gebruikers op mijn form die zijn geregistreerd via een hotmail email adres. De laatste tijd krijg ik allemaal foutmeldingen van berichten, omdat ze een abbonnement hebben op een bepaald onderwerp.
Ik krijg dan mailtjes dat de automatische bericht instelling niet bezorgd kan worden. De e-mail adressen zijn gewoon goed, heb ik getest samen met de gebruikers. hotmail.com staat trouwens niet in mijn ban email lijst.
weet iemand hierop een antwoord, zodat ik de foumeldingen niet meer in mijn inbox krijg.
groeten en alvast bedankt.
Re: hotmail problemen
Wat is de exacte foutmelding die in die mailtjes staat?Pjotr1357 schreef: Ik krijg dan mailtjes dat de automatische bericht instelling niet bezorgd kan worden.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Misschien een beetje late reactie, maar hier komt hij:
Hi. This is the qmail-send program at ccr.d-server.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<roygerrits_whaar@hotmail.com>:
Connected to 65.54.244.40 but sender was rejected.
Remote host said: 550 Your e-mail was rejected for policy reasons on this gateway. Reasons for rejection may be related to content such as obscene language, graphics, or spam-like characteristics (or) other reputation problems. For sender troubleshooting information, please go to http://postmaster.msn.com. Please note: if you are an end-user please contact your E-mail/Internet Service Provider for assistance.
--- Below this line is a copy of the message.
Hi. This is the qmail-send program at ccr.d-server.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<roygerrits_whaar@hotmail.com>:
Connected to 65.54.244.40 but sender was rejected.
Remote host said: 550 Your e-mail was rejected for policy reasons on this gateway. Reasons for rejection may be related to content such as obscene language, graphics, or spam-like characteristics (or) other reputation problems. For sender troubleshooting information, please go to http://postmaster.msn.com. Please note: if you are an end-user please contact your E-mail/Internet Service Provider for assistance.
--- Below this line is a copy of the message.
daar is je potentiele oplossing.Pjotr1357 schreef:For sender troubleshooting information, please go to http://postmaster.msn.com.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------