flashfxp bestand terug halen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
flashfxp bestand terug halen
Ik heb perongeluk een bestand vervangen in de verkeerde map
, die oude file heb ik niet en nu werkt het forum niet meer, kan ik deze file nog terug krijgen ?????

Geen ouwe koeien uit de sloot raggen hè !Bertie schreef:Jij kopies ?lifeguard schreef:Ik maak een bakup.
Die gaat een andere partitie op
Dan maak daar een kopie van, en die bewerk ik
Net als die backups van je 6 forums die je gehad hebt zoals IPB 8)
Waar je de verkeerde knop ipv add een drop knop indrukte!
Ouwe foKKert

Ik voel je alleen aan de tand, Bee had er een leuk woord voorlifeguard schreef:Geen ouwe koeien uit de sloot raggen hè !Bertie schreef:Jij kopies ?lifeguard schreef:Ik maak een bakup.
Die gaat een andere partitie op
Dan maak daar een kopie van, en die bewerk ik
Net als die backups van je 6 forums die je gehad hebt zoals IPB 8)
Waar je de verkeerde knop ipv add een drop knop indrukte!
Ouwe foKKert

FOK!ert

Heb je die gebruiker van een-verrader-van-phpBB-forumsoftware weer
Ik maak van veel backups, maar niet van zaken zoals configuratiebestanden van bijvoorbeeld Dreamweaver, Fireworks of FileZilla, je raakt er helemaal tureluurs van als je alles wil backuppen wat misschien handig is...

Ik maak van veel backups, maar niet van zaken zoals configuratiebestanden van bijvoorbeeld Dreamweaver, Fireworks of FileZilla, je raakt er helemaal tureluurs van als je alles wil backuppen wat misschien handig is...
... Maar ik modereer (nog) niet.