Is voor het eerst dat ik met die code's echt ga werken (Op MODS installeren na) daarom deze vraag
Inloggen op html site
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Inloggen op html site
Binnenkort wil ik een html site maken. Is het hierbij ook mogelijk om in de site het forum te krijgen als jullie begrijpen wat ik bedoel? of is het daarbij noodzakelijk een PHP site te maken?
Is voor het eerst dat ik met die code's echt ga werken (Op MODS installeren na) daarom deze vraag
Zoals ik al elders opmerkte, moet je geen frames gebruiken, of het nu normale frames zijn of een iframe is.Markiee schreef:Je kunt gewoon een HTML-site maken.
Je kunt werken met Iframes om het forum in de site te plaatsen en anders kun je gewoon een HTML site maken en de naam te veranderen van pagina.htm(l) naar pagina.php dan worden de scripts ook gewoon gelezen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Wat dan wel?Bee schreef:Zoals ik al elders opmerkte, moet je geen frames gebruiken, of het nu normale frames zijn of een iframe is.Markiee schreef:Je kunt gewoon een HTML-site maken.
Je kunt werken met Iframes om het forum in de site te plaatsen en anders kun je gewoon een HTML site maken en de naam te veranderen van pagina.htm(l) naar pagina.php dan worden de scripts ook gewoon gelezen.
Kan niet iedereen he dan is iframes nog wel beste oplossing.paul schreef:je style zo aanpassen dat hij hetzelfde is als je site?
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.