Een geregistreerde heeft inlogproblemen. Zij moet namelijk haar naam en wachtwoord 2 x invoeren .... zie onderstaande 2 reacties. Ik heb gevraagd of het aan de cookies ligt, maar dat is het niet ... Ze werkt overigens met Opera.
Weet iemand een mogelijke oplossing?
Bedankt!
Ik heb het nog steeds hoor, met inloggen. Ik vul naam en wachtwoord correct in, maar kom na het klikken op Inloggen weer op dezelfde pagina terecht. Pas als ik dan weer naam en wachtwoord heb ingevuld en klik op Inloggen, dan word ik ook werkelijk ingelogd. En het maakt niet uit of ik wel of niet aanvink dat ik automatisch moet worden ingelogd. Als ik dat heb aangevinkt dan onthoudt hij me wel een tijd hoor, maar op een gegeven moment, na een paar dagen ofzo, dan moet ik toch weer eens opnieuw inloggen, zelfs als ik steeds op dezelfde pc of laptop heb gewerkt. En dan moet ik dus altijd 2x mijn gegevens intikken.

Ik heb het meteen even nagekeken, maar mijn cookies staan op accepteren en ze worden nooit gewist, behalve als ik dat handmatig doe. Het is ook niet na een aantal dagen dat dat gebeurt met inloggen; het gebeurt niet op 1 dag, maar de volgende dag. Dat klinkt idd als iets met de cookies, maar volgens mij staan de instellingen goed. Ik zou tenminste niet weten wat ik daar aan kan veranderen.