[subsilver] Nog 1 link van kleur veranderen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jurrie

[subsilver] Nog 1 link van kleur veranderen

Bericht door Jurrie » 28 feb 2007, 17:37

Hoi allen,

M'n 2de (probleem...)post. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het gaat om een link wanneer je een post hebt gedaan. Ik heb alle links aan kunnen passen van de subsilver template, BEHALVE deze met rood omcircelde:

Afbeelding

Heb me al suf gezocht in de CSS, in wat andere files om achter de css-category te komen en op dit forum maar ben er nog niet uit. Iemand enig idee waar die precies staat in de css of waar dan ook?

Alvast bedankt!

Greetz,

Jurrie

Bee

Bericht door Bee » 28 feb 2007, 18:11

ik denk dat die kleur hoort bij de pseudoklasse :visited.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Jurrie

Bericht door Jurrie » 28 feb 2007, 18:40

Wijziging: Inmiddels heb ik het oplost na enkele uurtjes werk :S. Gewoon door het toevoegen van de regel...

Code: Selecteer alles

a { color : eenkleur; }
...aan het begin. Ik heb de a:visited eruit gesloopt :)

Hoi Bee,

Hij hoort idd bij "een klasse visited". Als ik de hoofdlinks aanpas (dus class a en a:visited en a.active etc), dan krijg ik een andere kleur.

Probleem is dat deze links ook gekoppeld zijn aan bijvoorbeeld links van de forums in de categorien. Die veranderen ook mee en dat wil ik niet. Ik heb hiervan de kleuren ook in een andere class a.nogwat:visited meegegeven, maar de "hoofd" a:visited overschrijft deze oid. Ik had hem daarom (a.visited) er expres uit gehaald. Enige probleem is dus dat ik dan die ene link blauw houd.

Maar dan nog, als ik het niet meegeef (a:visited), dan is het raar dat ie standaard toch een bepaalde blauwe kleur meekrijgt, terwijl ik dit niet kan aanpassen.

Volg je me nog?

Greetz,

Jurrie
PS: Mocht dit niet willen lukken zoals ik het wil, kan ik dan niet ook een aparte klasse aanmaken voor deze link? Zo ja, waar kan ik dan die klasse aanpassen in de code zelf (ik bedoel niet de css file, maar de file waarin de <a href...etc> staat...welke is dit?

Bee

Bericht door Bee » 28 feb 2007, 21:02

message_body.tpl :)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten