Subsilver.css of via het adminpanel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Subsilver.css of via het adminpanel
Ik ben een absolute beginner hier! ik heb de zoekfunctie al geraad pleegt maar blijkbaar stel ik de verkeerde vraag in de zoekfunctie.
Graag wil ik de kleuren aanpassen van de stijl subsilver en een foto als achtergrond gaan gebruiken. Moet ik nu het bestand subsilver.css aanpassen of moet ik dit via de admin tool doen?
Als het via subsilver.css moet waar kan ik deze dan vinden?
Graag wil ik de kleuren aanpassen van de stijl subsilver en een foto als achtergrond gaan gebruiken. Moet ik nu het bestand subsilver.css aanpassen of moet ik dit via de admin tool doen?
Als het via subsilver.css moet waar kan ik deze dan vinden?
-
Ik gebruik SmartFTP hier ook, dat kan gewoon hoor. Je moet naar de map templates gaan, daar dubbelklikken op subSilver, en dan even goed tussen de bestanden kijken. Anders even op naam sorteren en dan zie je bij de S subSilver.css staan.Michael Hanbeukers schreef:ik werk via Smart ftp hier kan ik niet zien welk bestand de extensie css heeft hoe kan ik dat beter doen?
Succes!
éépoks
-
-
Bij de standaard subSilver stijl, staan de stylesheet gegevens inMichael Hanbeukers schreef:om te testen heb ik één kleurcode veranderd en daaar het bestand subsilver.css ge-upload maar ik zie de wijziging niet. moet ik soms meer bestanden wijzigen of uploaden?
Code: Selecteer alles
/templates/overall_header.tpl

-
stap vier en vijf heb ik net uitgevoerd maar dan heb je dus geen template meer en dan moet je alles via een css bestand opnieuw opmaken.
Wat ik wil is subsilver naar mijn eigen smaak aanpassen met achtergrondimage. Dit kan volgens mij in het subsilver.css bestand alleen als ik deze dan opnieuw upload dan zie ik mij wijzigingen niet hoe kan dit?
Wat ik wil is subsilver naar mijn eigen smaak aanpassen met achtergrondimage. Dit kan volgens mij in het subsilver.css bestand alleen als ik deze dan opnieuw upload dan zie ik mij wijzigingen niet hoe kan dit?
-
Zoals je ziet had ik dat al aangepast en weer ge-upload maar ik zie de wijzigingen niet. ik denk dus dat ik meer moet aanpassen dan dat.body {
background-color: #D5E3D7;
scrollbar-face-color: #DEE3E7;
scrollbar-highlight-color: #FFFFFF;
scrollbar-shadow-color: #DEE3E7;
scrollbar-3dlight-color: #D1D7DC;
scrollbar-arrow-color: #006699;
scrollbar-track-color: #EFEFEF;
scrollbar-darkshadow-color: #98AAB1;
background-image: url(../../../doodhout.jpg);
background: url(../../../doodhout.jpg);
background-position: center;
In ieder geval bedankt voor de simpele uitleg voor een simpel zieltje

-
In principe kun je gewoon ook de wijzigingen doorvoeren in het css deel in je overall_header.tpl, tenminste, als ik zo je verhaal lees krijg ik de indruk dat daar nog e.e.a. staat. Of heb je dat deel reeds verwijderd?
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Ik denk dat je wel wat kunt met het antwoord wat ik kreeg op ongeveer dezelfde vraag:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=35642
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=35642