- Wat is het probleem?
Ik krijg veel spookgebruikers op mijn forum uit Japan, Rusland, etc. Meestal posten ze spamberichten. Ik heb de beveiliging al opgevoerd en gebruikers moeten zich via een activatiemail registreren, maar dat helpt niet.
Wanneer ontstond het probleem?
Ik heb er al een hele tijd last van.
Adres van je forum:
Modifications op je forum:
Geen
Huidige stijl:
phpBB versie:
2.0.22
Waar is je forum gehost:
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Update van .15 naar .22
Spookgebruikers
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Spookgebruikers
Support Template
Je zou dan eventueel de registration hash kunnen installeren.
En het lijstje Hoe vermijd ik Spambots,Spam, met mods ervoor voor phpBB
Ik raad je aan om de bovenstaande mod te installeren
En het lijstje Hoe vermijd ik Spambots,Spam, met mods ervoor voor phpBB
Ik raad je aan om de bovenstaande mod te installeren

Deze dus? Unique Registration Hash http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=430710Bertie schreef:Ik raad je aan op de registration hash te gaan gebruiken.
Maar die is nog beta... toch doen?
Je twijfel is correct. Wanneer je over een BETA mod twijfelt moet je hem niet installeren, alleen installeren wanneer je zeker bent wat je doet, wie wat dan ook zegt.GeeBee schreef:Deze dus? Unique Registration Hash http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=430710Bertie schreef:Ik raad je aan op de registration hash te gaan gebruiken.
Maar die is nog beta... toch doen?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Is niks mis met deze mod, ik heb hem ook al op talloze boards geïnstalleerd :thumb:
Maar enkel deze mod zal waarschijnlijk de spammers niet tegenhouden, zelf gebruik ik deze mod, Stop Spambot Registration-1.0.2 en Better Captcha-1.0.1 (deze laatste alleen als GD freetype word ondersteund op je server) tesamen en spambots registreren niet meer.
Maar enkel deze mod zal waarschijnlijk de spammers niet tegenhouden, zelf gebruik ik deze mod, Stop Spambot Registration-1.0.2 en Better Captcha-1.0.1 (deze laatste alleen als GD freetype word ondersteund op je server) tesamen en spambots registreren niet meer.
Dan nog, als je echt op safe wil draaien moet je geen BETA mods draaien.Fridge schreef:Is niks mis met deze mod, ik heb hem ook al op talloze boards geïnstalleerd :thumb:
... Maar ik modereer (nog) niet.