Attachment Instellingen (geen ftp toegang verkregen)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
john@

Attachment Instellingen (geen ftp toegang verkregen)

Bericht door john@ » 16 feb 2007, 00:16

Wat is het probleem?Kon geen toegang krijgen tot de ftp map: '/home/allianti/domains/alliantie-forum.nl/public_html/phpBB2/files'. Controleer je FTP-instellingen alstublieft.
Wanneer ontstond het probleem?toen ik de Attachment Instellingen ging maken
Adres van je forum: http://http://www.alliantie-forum.nl/phpBB2
Directe link naar de modification:http://wiki.phpbb.nl/Attachment_Mod (met de nederlandse aanpassing erbij)
phpBB versie:Powered by phpBB 2.0.22 © 2001 phpBB Group
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd?verschilende (n.v.t.)
Heb je gezocht naar een antwoord?ja maar kon er niks over vinden

wat rood is heb ik ingevuld of aangevinkt
dit zijn me instellingen van Attachments Management:
Attachment Instellingen
Upload Map
Voer het relatieve pad van je phpBB2 installatie naar de Attachment upload map in. Bijvoorbeeld, voer 'files' in als je phpBB2 installatiemap staat op http://www.jouwdomein.com/phpBB2 en de Attachment upload map op http://jouwdomein.com/phpBB2/files. :files
Pad naar een plaatje voor attachments
Dit plaatje is weergegeven naast Attachment links in individuele berichten. Laat dit veld leeg als je geen geen plaatje wil tonen. Deze instelling zal worden overschreven door de instelling in Extensie Groepen Management. :images/icon_clip.gif
Attachment Onderwerp Plaatje
Dit plaatje wordt getoond voor een onderwerp waarin attachments geplaatst zijn. Laat dit veld leeg als je geen plaatje wil tonen. :images/icon_clip.gif
Attachment Weergave Volgorde
Hier kan je kiezen of je de Attachments wil weergeven in aflopende bestandstijd volgorde (Nieuwste Attachment eerst) of oplopende bestandstijd volgorde (Oudste Attachment eerst).
Aflopend
Oplopend

Attachment Opties
Schakel de Attachment Mod uit
Deze optie is vooral voor het testen van nieuwe templates en thema's, hiermee schakel je alle attachment functies uit, behalve die in het Administratiepaneel Ja Nee
Sta Attachments in Privé Berichten toe
Sta het toevoegen van Attachments aan een Privé Bericht wel of niet toe. Ja Nee
Wil je Attachments weergeven in het Onderwerp scherm?
Als je ja kiest, zullen alle bestanden worden weergegeven in het Onderwerp scherm als je een antwoord plaatst. Ja Nee
Geef het nieuwe Attachment Plaatsen Controle Paneel weer
Kies of je het Attachment Plaatsen Controle Paneel wil weergeven (ja) of de oude methode met twee Vakken om bestanden te plaatsen en te wijzigen (nee) in je Bericht Plaatsen Scherm. Het uiterlijk ervan is erg moeilijk te beschrijven, daarom is het het beste om het te proberen. Ja Nee
Schakel FTP Upload in
Schakel de FTP Upload optie in of uit. Als je het op ja zet, moet je de Attachment FTP Instellingen opgeven en de Upload Map wordt niet meer gebruikt. Ja Nee

Voer je FTP-informatie in
FTP Upload Server
Hier kan je het ip-adres of de FTP-hostnaam van de server die je gebruikt voor het uploaden van je bestanden invoeren. Als je dit veld leeg laat, zal de server waar het phpBB2 board op is geinstalleerd worden gebruikt. Merk op dat het niet is toegestaan ftp:// of iets dergelijks in het adres te gebruiken, maar simpelweg ftp.nep.com of, wat een stuk sneller is, het ip-adres. :heb mijn server ip nr. er staan
FTP Pad naar je upload map
De map waar je Attachments opgeslagen zullen worden. Deze map hoeft niet ge-chmod te worden. Voer hier geen ip-adres of ftp-adres in, dit veld is alleen bedoeld voor het FTP pad.
Bijvoorbeeld: /home/web/uploads :/home/allianti/domains/alliantie-forum.nl/public_html/phpBB2/files
Download Link naar FTP Pad
Voer het Pad naar je FTP Pad in, waar je Attachments zijn opgeslagen.
Als je een FTP server op afstand gebruikt, voer dan het volledige pad in, bijvoorbeeld http://www.mijnopslag.com/phpBB2/upload.
Als je je Lokale Host gebruikt om de bestanden op te slaan, kan je het pad relatief naar de phpBB2 map invoeren, bijvoorbeeld 'upload'.
Een aansluitende / zal worden verwijderd.
Laat dit veld leeg, als het FTP pad niet beschikbaar is vanaf het internet. Als dit veld leeg is kan je download-methode niet gebruiken. :files
Schakel FTP Passive Mode in
Het PASV commando vraagt dat de server op afstand een poort opent voor de dataverbinding en het adres van die poort teruggeeft. De server op afstand luistert op die poort en de client verbindt ernaar. Ja Nee
Je FTP-gebruikersnaam n.v.t. want dit klopt
Je FTP-wachtwoord n.v.t. want dit klopt

dat heb ik zo ingesteld
en de map files heb ik veranderd van 655 naar 777
heb een andere ftp account aangemaakt op me host
en die Server Path heb ik ingevuld bij FTP Pad naar je upload map onder onderwerp Voer je FTP-informatie in
en als ik Schakel FTP Upload in onder onderwerp Attachment Opties uit schakeld dan doet hij het vlekkenloos maar dat wil ik eigenlijk niet dat hij uitgeschakeld is
dus mijn vraag is als er iemand is die mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen zou het super zijn
want ik wordt er knetter gek van dat het niet werkt waar ik al een aantal paar dage mee bezig ben (3 dagen)

b.v.d.
(hoop dat ik zo een duidelijke beeld voor jullie heb gemaakt van wat me probleem is)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 16 feb 2007, 10:27

Probeer is als ftp pad dit:

Code: Selecteer alles

public_html/phpBB2/files 

john@

Bericht door john@ » 16 feb 2007, 17:45

nee het heeft nog niet gewerkt
ik heb nu die "Schakel FTP Upload in" maar uitgeschakkeld