Link in forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Name of steel
- Contacteer:
Link in forum
Hey pplz
ik heb een vraagje
welke mod moet je gebruiken als je de link naar de topicpagina wil veranderen naar een link naar ene website??
Tnx!
ik heb een vraagje
welke mod moet je gebruiken als je de link naar de topicpagina wil veranderen naar een link naar ene website??
Tnx!
http://www.brommerboard.nl Het forum voor alle motorvoertuigberijders!!
- colintjuh1
Volgens mij bestaat daar geen MOD voor. Het zit wel standaard bij phpBB3 
En anders zet je in die topic(s) gewoon:

Code: Selecteer alles
[url=HIERJEURL]Klik hier![/url]
Re: Link in forum
Probeer eens om je vraag wat beter te omschrijven, ik snap namelijk niet goed wat je bedoeld.Name of steel schreef:Hey pplz
ik heb een vraagje
Tnx!
Ik weet ook niet welke MOD het is, maar hij moet wel bestaan.colintjuh1 schreef:Volgens mij bestaat daar geen MOD voor. Het zit wel standaard bij phpBB3
Als je Categories Hierarchy namelijk hebt geinstalleerd, heb je ook een 'link' optie als forum categorie.
maar niet iedereen heeft die verschrikkelijke mod er inzitten die veel sql queries vreetEmily schreef:
Als je Categories Hierarchy namelijk hebt geinstalleerd, heb je ook een 'link' optie als forum categorie.

En bovendien dat zit niet in een vaniel phpBB versie.
we hebben het over phpBB2 niet over phpBB3, dus daar help je de topic starter niet erg mee.colintjuh1 schreef:Volgens mij bestaat daar geen MOD voor. Het zit wel standaard bij phpBB3
Daar is de mod Topic Title as Web Link voor uitgevondenName of steel schreef:Hey pplz
ik heb een vraagje
Tnx!

Ik zeg toch niet dat je die geinstalleerd moet hebben, alleen maar dat ie wel MOET bestaan, omdat ie daar ook in zit._<>-<>_ schreef:maar niet iedereen heeft die verschrikkelijke mod er inzitten die veel sql queries vreetEmily schreef:

Eh, ch vreet geen querys, hij vreet juist minder querys als standaard phpbb._<>-<>_ schreef:maar niet iedereen heeft die verschrikkelijke mod er inzitten die veel sql queries vreetEmily schreef:
Dat zou kunnen beste Paul, maar het blijft niet een favoriete mod voor mij omwille dat hij vele bestanden aanpast en als je wat wil toevoegen je vrij lang aan het zoeken bent om het aan te pasen ik denk dat ik even de sql field van phpBBFM door de war heb gehaald.paul schreef: Eh, ch vreet geen querys, hij vreet juist minder querys als standaard phpbb.

- Name of steel
- Contacteer:
we hebben het over phpBB2 niet over phpBB3, dus daar help je de topic starter niet erg mee._<>-<>_ schreef:
Daar is de mod Topic Title as Web Link voor uitgevondenName of steel schreef:Hey pplz
ik heb een vraagje
Tnx!

TNX!!!
http://www.brommerboard.nl Het forum voor alle motorvoertuigberijders!!