Site promoten/reclame maken?!

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
sweetbaby
Contacteer:

Site promoten/reclame maken?!

Bericht door sweetbaby » 07 feb 2007, 22:56

hoi allemaal,

sorry als ik niet in het juiste hoekje plaats...

ik heb namelijk een vraagje (al gezocht maar niets gevonden)

ik heb dus een forum opgezet.. maar nog geen leden... weten jullie misschien een handige tip of manier (site ofzo) om mijn site te promoten en/of reclame te maken?!

ik heb mijn forum al bij google aangemeldt....

alvast bedankt!
Afbeelding

starduzt
Contacteer:

Bericht door starduzt » 07 feb 2007, 23:37

Startpagina's, links naar je forum op andere sites enz. is ook afhankelijk van het forum onderwerp wat de andere mogelijkheden zijn.

sweetbaby
Contacteer:

Bericht door sweetbaby » 07 feb 2007, 23:41

thx voor je snelle antwoord!

ik had idd al meerdere startpagina's gehad met betrekking tot baby's, zwanger worden/zijn en noem maar op..
helaas nemen die geen link meer op...

heb dus google al gehad... (aangemeldt)

maar voor de rest steeds aan het googlen naar meer oplossingen.. maar kom voornamelijk enkel links tegen waar je dus reclame op je site kunt zetten.. en dat zoek ik dus niet..

want als dit zo zou blijven heb ik voor jan met de korte achternaam een forum opgezet (met behulp van Daan)
en das dan ook zo zonde van de tijd geweest..
Afbeelding

sweetbaby
Contacteer:

Bericht door sweetbaby » 07 feb 2007, 23:46

ik ben weer verder wezen zoeken.. en heb wel iets gevonden waar ik me site kan toevoegen enzo..

is op http://www.leejoo.nl/ en dan bij url submit..

(mis. ook een tip voor meer mensen)

groetjes

S.baby
Afbeelding

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 08 feb 2007, 02:00

tip?

http://www.aanmelden-zoekmachines.info

nog eentje?

veel 'inbound links' oftewel veel sites die op andere IP subnetten / servers staan die naar je linken
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 08 feb 2007, 14:05

beste reclame is altijd nog betaalde reclame, leuk dat je bij googel hebt aangemeld maar ook voor google adsense? dan kun je betaald adverteren en gegarandeert bezoekers.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

sweetbaby
Contacteer:

Bericht door sweetbaby » 08 feb 2007, 15:33

special18 schreef:beste reclame is altijd nog betaalde reclame, leuk dat je bij googel hebt aangemeld maar ook voor google adsense? dan kun je betaald adverteren en gegarandeert bezoekers.
hmm dat is wel beter idd!.... anders sta je namelijk helemaal onderaan... google adsense.. nee niet gedaan.. ken ik ook niet..

thx voor de tip!!
Afbeelding

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 08 feb 2007, 15:35

sweetbaby schreef:
special18 schreef:beste reclame is altijd nog betaalde reclame, leuk dat je bij googel hebt aangemeld maar ook voor google adsense? dan kun je betaald adverteren en gegarandeert bezoekers.
hmm dat is wel beter idd!.... anders sta je namelijk helemaal onderaan... google adsense.. nee niet gedaan.. ken ik ook niet..

thx voor de tip!!
Weer een fabeltje, zonder Google Adsense kom je ook wel bovenaan te staan. Voorbeeld is mijn eigen site. Op sommige trefwoorden kom ik gewoon helemaal bovenaan te staan.

Coen

Bericht door Coen » 08 feb 2007, 15:37

De site http://www.phpbbxs.nl? (Zoeken naar phpbbxs... Dan sta je niet eens op één! ;) :) )

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 08 feb 2007, 15:39

Prophecy schreef:De site http://www.phpbbxs.nl? (Zoeken naar phpbbxs... Dan sta je niet eens op één! ;) :) )
voorbeeld: - 2de plaats
- 4de plaats

enz.

Coen

Bericht door Coen » 08 feb 2007, 15:40

Maar niet helemaal bovenaan zoals je zei! ;)
brandsrus schreef:Weer een fabeltje, zonder Google Adsense kom je ook wel bovenaan te staan. Voorbeeld is mijn eigen site. Op sommige trefwoorden kom ik gewoon helemaal bovenaan te staan.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 08 feb 2007, 15:40

Maar geeft wel aan dat het zonder Ads ook mogelijk is.

Coen

Bericht door Coen » 08 feb 2007, 15:41

brandsrus schreef:Maar geeft wel aan dat het zonder Ads ook mogelijk is.
Dat is zeker waar, het spaart je ook nog eens een hoop lelijke Ads op je site ook! :)

steefaman

Bericht door steefaman » 08 feb 2007, 19:19

misschien is het wat als je betaald krijgt als iemand op een link op je site klikt!
zoek bij google.nl naar banner en neem de eerste link van google adsense (of zo)...
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 10 feb 2007, 01:37

brandsrus schreef:Weer een fabeltje, zonder Google Adsense kom je ook wel bovenaan te staan. Voorbeeld is mijn eigen site. Op sommige trefwoorden kom ik gewoon helemaal bovenaan te staan.
Ben ik volledig met je eens!

Als je in de verschillende populaire zoekmachines bijvoorbeeld zoekt op Taxiklacht, dan zie je mijn site altijd in de top 5 staan (en bij een aantal zelfs op nummer 1). Geen adsense, geen (betaalde) reclame...

Zorg er gewoon voor dat je site bij een aantal populaire sites staat vermeld als link. Dat helpt vaak al goed. Verder is het aanmelden bij diverse goede startpagina's ook goed voor je 'ranking'...
Afbeelding

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 21 feb 2007, 01:57

brandsrus schreef:Maar geeft wel aan dat het zonder Ads ook mogelijk is.
Even terug reageren, ik heb nooit gezegt dat het onmogenlijk is maar bij adsense bepaal je zelf waar je komt en niet de google bot, en uiteindelijk betaal je alleen voor echte bezoekers.

Betaald adverteren blijft het beste omdat het gewoon garandeert resultaat leverd no discussion posible..
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 21 feb 2007, 09:01

Ramon Fincken schreef:tip?

http://www.aanmelden-zoekmachines.info

nog eentje?

veel 'inbound links' oftewel veel sites die op andere IP subnetten / servers staan die naar je linken
Vele van die zoekmachines vinden je zelf wel, google trekt zich namelijk heel weinig aan van die submits, en dat lijkt me nog steeds de beangrijkste. Zoals eerder is gezegt link van andere soortgelijke (en andere) naar jouw site en nog veel belangrijker, goede content op jouw site. Als je ergens naar linkt gebruik dan

Code: Selecteer alles

[url=link]text[/url]
dat is 'beter', images moeten altijd een deftige alt text hebben, zorg voor deftige browser ondersteuning (firefox,IE6-7,...). Probeer xhtml valide taal. enzo Voor je forum kun je ook eens zoeken op SEO mod.

Zoals google op hun site zet, maak sites voor mensen en niet voor zoekbots! Maar zoals bij alles is wat tijd de gouden sleutel.

:bier:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2007, 10:59

Het is me van de week binnen 2 dagen gelukt om met een site draaiend op WP in google te komen, met de index pagina. Zonder aanmeldingen niks.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 21 feb 2007, 11:02

Dat is heel mooi, ik ook met alle. Maar met die mods zou je net iets meer toegankelijker zijn. Neem trouwens ook een sitemap! en voeg ze toe aan je google acount :bier:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2007, 11:04

svenn schreef:Dat is heel mooi, ik ook met alle. Maar met die mods zou je net iets meer toegankelijker zijn. Neem trouwens ook een sitemap! en voeg ze toe aan je google acount :bier:
`Dit was WP svenn, met phpbb is me dat (nog) niet gelukt. Maar ook zonder sitemap ed, helemaal niks.

Plaats reactie