Het phpbb.nl Schaak Kampioenschap
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
@ Salomon: sorry, het is veranderd.
De volgende personen hebben tot woensdagmiddag 7 februari, 12 uur de tijd om hun deelname te bevestigen door hier hun gebruikersnaam van spelpunt bekend te maken.
Bas
Carlo Claessen
Daan
Ramon Fincken
Stef
The_White_Eagle
zzoos
Zij hebben een PB ontvangen.
De deelnemerslijst tot nu toe is:
brandsrus
Janmarques
Salomon
stormyweather
svenn
De volgende personen hebben tot woensdagmiddag 7 februari, 12 uur de tijd om hun deelname te bevestigen door hier hun gebruikersnaam van spelpunt bekend te maken.
Bas
Carlo Claessen
Daan
Ramon Fincken
Stef
The_White_Eagle
zzoos
Zij hebben een PB ontvangen.
De deelnemerslijst tot nu toe is:
brandsrus
Janmarques
Salomon
stormyweather
svenn
Laatst gewijzigd door stormyweather op 04 feb 2007, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ramon Fincken
- Contacteer:
ter informatie:
mijn spelpunt gebruikersnaam is
ramonfincken
edit: als die ** aanmeldings mail eens binnenkomt heet dat ..
Duurde dat ook lang bij jullie?
zonee, welk emailadres kwam het vandaan? dan kan ik mijn spamfilter aanpassen
mijn spelpunt gebruikersnaam is
ramonfincken
edit: als die ** aanmeldings mail eens binnenkomt heet dat ..
Duurde dat ook lang bij jullie?
zonee, welk emailadres kwam het vandaan? dan kan ik mijn spamfilter aanpassen
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
-
- Contacteer:
Het Huishoudelijk Reglement:
De competitie gaat donderdag 8 februari van start.
Het is de bedoeling dat iedereen binnen 3 dagen zijn partij uit die ronde speelt. We beginnen -hoe verrassend- met ronde 1.
Wanneer iemand in die termijn niet in staat is zijn partij uit die ronde te spelen, kan die uitgesteld worden, maar ik hoop dat dat niet veel voorkomt.
Van de deelnemers wordt verwacht dat zijzelf contact opnemen met hun tegenstander om een tijdstip af te spreken wanneer hun partij gespeeld wprdt.
De uitslag kan vervolgens in deze topic worden geplaatst.
Ik ga er vanuit dat iedereen sportief en te goeder trouw is, maar het kan geen kwaad als de winnaar een printscreen maakt op een moment dat dat zijn winst bewijst.
Spelpunt:
Laten we als gewoonte nemen om onze partijen te spelen in room 7 (daar is het meestal niet erg druk)
Als je tegenstander gearriveerd is start je de partij door te rechsklikken op zijn naam, "uitdagen" te klikken en "blitz" aan te vinken, vervolgens OK.
Wanneer je met zwart speelt, maar volgens het wedstrijdchema met wit moet spelen verlaat je het spel en probeert het opnieuw.
De eerstgenoemde in het wedstrijdschema speelt met wit.
Met zekere regelmaat worden de uitslagen en de stand hier bijgehouden: http://members.home.nl/stormyweather/
Het schema zoals dat er nu te vinden is, is slechts voorlopig. Na de deadline (woensdagmiddag 12 uur) en voor donderdag 00.00 uur wordt de definitieve indeling gepubliceerd.
Inschrijvingen:
De volgende personen hebben tot woensdagmiddag 7 februari, 12 uur de tijd om hun deelname te bevestigen door in deze topic hun gebruikersnaam van spelpunt bekend te maken.
Bas
Carlo Claessen
The_White_Eagle
zzoos
(Een eventueel andere geinteresseerde mag zich ook nog inschrijven)
Tot nu toe is de deelname van de volgende personen bevestigd:
brandsrus
Daan
Janmarques
Ramon Fincken
Salomon
Stef
stormyweather
svenn
De competitie gaat donderdag 8 februari van start.
Het is de bedoeling dat iedereen binnen 3 dagen zijn partij uit die ronde speelt. We beginnen -hoe verrassend- met ronde 1.
Wanneer iemand in die termijn niet in staat is zijn partij uit die ronde te spelen, kan die uitgesteld worden, maar ik hoop dat dat niet veel voorkomt.
Van de deelnemers wordt verwacht dat zijzelf contact opnemen met hun tegenstander om een tijdstip af te spreken wanneer hun partij gespeeld wprdt.
De uitslag kan vervolgens in deze topic worden geplaatst.
Ik ga er vanuit dat iedereen sportief en te goeder trouw is, maar het kan geen kwaad als de winnaar een printscreen maakt op een moment dat dat zijn winst bewijst.
Spelpunt:
Laten we als gewoonte nemen om onze partijen te spelen in room 7 (daar is het meestal niet erg druk)
Als je tegenstander gearriveerd is start je de partij door te rechsklikken op zijn naam, "uitdagen" te klikken en "blitz" aan te vinken, vervolgens OK.
Wanneer je met zwart speelt, maar volgens het wedstrijdchema met wit moet spelen verlaat je het spel en probeert het opnieuw.
De eerstgenoemde in het wedstrijdschema speelt met wit.
Met zekere regelmaat worden de uitslagen en de stand hier bijgehouden: http://members.home.nl/stormyweather/
Het schema zoals dat er nu te vinden is, is slechts voorlopig. Na de deadline (woensdagmiddag 12 uur) en voor donderdag 00.00 uur wordt de definitieve indeling gepubliceerd.
Inschrijvingen:
De volgende personen hebben tot woensdagmiddag 7 februari, 12 uur de tijd om hun deelname te bevestigen door in deze topic hun gebruikersnaam van spelpunt bekend te maken.
Bas
Carlo Claessen
The_White_Eagle
zzoos
brandsrus
Daan
Janmarques
Ramon Fincken
Salomon
Stef
stormyweather
svenn
-
- Contacteer:
Succes allen en ik ben daar niet bekend, zeker op het forum niet.. 

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
-
- Contacteer:
Okay White Eagle je wordt ook ingedeeld.
Inschrijvingen:
Bas
Carlo Claessen
zzoos
brandsrus
Daan
Janmarques
Ramon Fincken
Salomon
Stef
stormyweather
svenn
The_White_Eagle
Inschrijvingen:
Bas
Carlo Claessen
zzoos
brandsrus
Daan
Janmarques
Ramon Fincken
Salomon
Stef
stormyweather
svenn
The_White_Eagle
-
- Contacteer:
Ik zit eraan te denken een dubbelrondige competitie te spelen.
Iedereen heeft dan tegen elke tegenstander een keer wit en een keer zwart. Je hebt dan ook altijd recht op revanche.
Als je je tegenstander toch al getroffen hebt op spelpunt kun je ook wel 2 partijtjes spelen. Het speeltempo is tenslotte maar 10 min. per persoon.
Zijn er deelnemers op tegen?
Iedereen heeft dan tegen elke tegenstander een keer wit en een keer zwart. Je hebt dan ook altijd recht op revanche.
Als je je tegenstander toch al getroffen hebt op spelpunt kun je ook wel 2 partijtjes spelen. Het speeltempo is tenslotte maar 10 min. per persoon.
Zijn er deelnemers op tegen?
-
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
Mijn gebruikersnaam op spelpunt: NTAuthority
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-
- Contacteer:
Okay jongens de inschrijving is gesloten. We kunnen beginnen!
Voor iedere ronde wordt 3 dagen uitgetrokken. Voor de 1ste ronde geldt dat je de tijd hebt tot zaterdag 24.00 uur. Ga naar http://members.home.nl/stormyweather/ , kijk wie je tegenstander is in de 1 ste ronde en neem contact met hem op om af te spreken wanneer je die gaat verpelen. De uitslagen vermeld je daarna hier.
Voorbeeld: Daan - stormyweather 1 - 0 betekent dat Daan wint met wit.
Bij overmacht is het mogelijk om een ronde uit te stellen, maar beroep je daar niet te gemakkelijk op!
Dan wens ik iedereen veel succes, maar belangrijker, veel plezier met het allereerste phpbb.nl schaakkampioenschap!
Voor iedere ronde wordt 3 dagen uitgetrokken. Voor de 1ste ronde geldt dat je de tijd hebt tot zaterdag 24.00 uur. Ga naar http://members.home.nl/stormyweather/ , kijk wie je tegenstander is in de 1 ste ronde en neem contact met hem op om af te spreken wanneer je die gaat verpelen. De uitslagen vermeld je daarna hier.
Voorbeeld: Daan - stormyweather 1 - 0 betekent dat Daan wint met wit.
Bij overmacht is het mogelijk om een ronde uit te stellen, maar beroep je daar niet te gemakkelijk op!
Dan wens ik iedereen veel succes, maar belangrijker, veel plezier met het allereerste phpbb.nl schaakkampioenschap!