Wat is reden van vetrek Stef en Svenn

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
wizzzzzzzz
Contacteer:

Wat is reden van vetrek Stef en Svenn

Bericht door wizzzzzzzz » 04 feb 2007, 15:37

Ben niet nieuwsgierig, maar dit is wel erg plotseling, een verklaring lijkt mij op zijn plaats.. 8)
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Nymphy

Bericht door Nymphy » 04 feb 2007, 15:38

Op dit moment kunnen wij alleen zeggen wacht op de mededeling van carlo en/of bartvb

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 04 feb 2007, 21:44

Aankondiging staat er.

Willen jullie graag jullie aan het verzoek erin houden.

Grtz Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Coen

Bericht door Coen » 04 feb 2007, 21:46

Jammer dat Stef en Svenn weg zijn gegaan. Beide hebben veel goede dingen voor phpBB.nl betekent, met mij persoonlijk heb ik wat mindere ervaringen, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een gemis zal gaan worden voor de Nederlandse phpBB community!

Nog een grote klap voor phpBB.nl, ik ga er niet al te veel woorden aan vuil maken, maar ik wil toch mijn mening hier laten horen.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 04 feb 2007, 21:57

Vind het maar een vreemd iets dat 2 goede mensen zijn weggegaan. Ik zeg niet dat ze altijd alleen alles goed gedaan hebben, maar wel veel. Vind wel jammer dat er zonder enige vorm van een reden iets over wordt gezegt.
Bedankt voor wat jullie gdaan hebben :thumb: :bier:

(Trouwens, komt er nog iets van vervaning? :))

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 04 feb 2007, 22:00

Als Stef of Svenn zich geroepen voelen om wat meer uitleg te geven houd ik ze niet tegen.

Ik hoop alleen op deze weg een nieuwe langdradige discussie tegen te gaan, ik respecteer echter ook hun privacy en heb daarom dus ook verzocht om geen speculaties te starten.

(voorlopig even geen veranderingen zoals het nu uitziet, paul en de rest dan ook dus)
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 04 feb 2007, 22:03

Carlo Claessen schreef:Als Stef of Svenn zich geroepen voelen om wat meer uitleg te geven houd ik ze niet tegen.

Ik hoop alleen op deze weg een nieuwe langdradige discussie tegen te gaan, ik respecteer echter ook hun privacy en heb daarom dus ook verzocht om geen speculaties te starten.

(voorlopig even geen veranderingen zoals het nu uitziet, paul en de rest dan ook dus)
Dat snap ik carlo, ik ben gewoon benieuwd naar wat hun te zeggen hebben. Ik snap best dat jij dat niet wilt zeggen. En waarom geen veranderingen? Het lijkt mij (Oke, ik ben ook maar een simpele user), dat het team nu ernstig onderbezet is?

Coen

Bericht door Coen » 05 feb 2007, 06:59

Paul,

Natuurlijk is de crew nu onderbezet. Maar dat wil nog niet zeggen dat Carlo nu meteen een nieuwe Beheerder en een Moderator aan moet stellen! Geduld is de key! ;)

Gelukkig weet Carlo dat de oude crew nog steeds achter hem staat! :thumb:

Groeten, Coen.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 05 feb 2007, 10:21

Prophecy schreef:Paul,

Natuurlijk is de crew nu onderbezet. Maar dat wil nog niet zeggen dat Carlo nu meteen een nieuwe Beheerder en een Moderator aan moet stellen! Geduld is de key! ;)

Gelukkig weet Carlo dat de oude crew nog steeds achter hem staat! :thumb:

Groeten, Coen.
tuurlijk coen, ik was gewoon nieuwschierig of er uberhaupt een nieuwe leden kwamen, kan ook zijn dat carlo gewoon met hidige team doorgaat.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 05 feb 2007, 17:28

Wat mij betreft, binnen enkele maanden ga ik naar de hoger (mogelijks unif) school. Dat betekend meer studeren en veel minder tijd voor de rest eentje die moet snoeien zou phpbb.nl zijn geweest.

Dat het zo direct naar nul is gebeurt, is om andere redens die ik overigens deel met Stef. Om geen nutteloze discussies te hebben licht ik deze dan ook niet toe.

Ik hoop dat het mijn vertrek enkel oud en nieuw bloed kan terug halen die ik mogelijk heb weg gejaagt. Ik heb geen spijt, over wat is gebeurt.

Ik ben blij de kans te hebben gehad in het team binnen te zijn geraakt, en daar heel wat toffe en vertrouwbare mensen te hebben ontmoet.

Het ga jullie goed.

vriendelijke groeten,

svenn

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 05 feb 2007, 17:43

Emotioneel moment.
éépoks

Supporter

Bericht door Supporter » 05 feb 2007, 17:46

Snik :cry: :cry:

Salomon

Bericht door Salomon » 05 feb 2007, 18:55

Supporter schreef:Snik :cry: :cry:
Mee eens :cry:
:( :o :? :x :cry:

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 05 feb 2007, 20:09

ken de oude mods niet echt maja jammer om support te verliezen hopenlijk komen er andere.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Jan
Contacteer:

Bericht door Jan » 05 feb 2007, 20:18

Bedankt, Stef en Svenn, jullie hebben het naar mijn mening zeer goed gedaan!
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

Birdie

Bericht door Birdie » 06 feb 2007, 00:29

svenn schreef: Dat het zo direct naar nul is gebeurt, is om andere redens die ik overigens deel met Stef. Om geen nutteloze discussies te hebben licht ik deze dan ook niet toe.
openheid in deze is denk een een groot goed. zeg gewoon in duidelijke beknopte taal wat er loos is en basta. met teksten als "ik ga hier verder niet op in, en verzoekjes om niet te gaan discusieren bereik je naar mijn bescheiden mening het tegenovergestelde.

Sterker nog, ik ben van mening dat de gebruikers recht op een ( beknopte) uitleg hebben.

Al met al, ik spreek de hoop uit dat dit supportforum op minimaal hetzelfde niveau blijft en mogelijk hoger. ( zonder daat stef en Svenn ook maar iets tekort mee te doen).

Svenn en Stef, succes met wat jullie nu gaan doen. ik heb weinig met jullie te maken gehad als een normale gebruiker, maar als mensen stoppen is het ALTIJD zonde.

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 06 feb 2007, 00:40

dat mensen stoppen is inderdaad altijd zonde Birdie..

Maar, ik ben van mening dat , als het ons als community aangaat de reden verteld zal worden.

Ik ga niet gissen, maar stel nu dat er iets persoonlijks of iets dergelijks aan de hand is. Dat is natuurlijk vervelend, maar daar schieten we als community niet veel mee op als iedereen dat weet.

Oftewel,
als Svenn en Stef het nodig achten, zullen ze hier een mededeling over doen, en ik respecteer ze evenveel als ze besluiten dit niet/deels te doen ..
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 06 feb 2007, 02:05

Ramon Fincken schreef: Oftewel,
als Svenn en Stef het nodig achten, zullen ze hier een mededeling over doen, en ik respecteer ze evenveel als ze besluiten dit niet/deels te doen ..
Ik ben het met je eens, maar gezien de recente ontwikkelingen de laatste tijd en het verzoek om niet te gaan speculeren (zie aankondiging), vind ik een kleine uitleg wel op zijn plaats.

Een uitleg als "Ons vertrek heeft niets met de recente ontwikkelingen te maken, maar betreft louter een prive-aangelegenheid" (bijv. school), is een stuk beter dan wat Sven nu heeft geplaatst. Dat roept vragen op!

Ik vind het jammer dat er zoveel goede mensen vertrekken in zo'n korte tijd, en dat er zoveel onduidelijkheid achtergelaten wordt door de betrokkenen (en dan bedoel ik niet alleen de laatste twee mensen die vertrokken zijn).

Verder "spreek" ik de hoop uit dat er genoeg mensen overblijven om dit forum in stand te houden en dat de kwaliteit er niet bij inschiet...

Ik wens iedereen in elk geval veel voorspoed toe en bedank ze via deze weg voor hun vele goede werk. En ik hoop voor alle mensen die besloten hebben om te stoppen dat ze er vrede mee hebben, ongeacht de redenen.
Afbeelding

Coen

Bericht door Coen » 06 feb 2007, 08:46

Indien Stef en Svenn besluiten dat ze geen verklaring af willen leggen, dan doen ze dat niet! We leven in een vrij land, iedereen bepaalt zelf wat ze doen en het is zeker niet verplicht om een verklaring af te leggen!

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 06 feb 2007, 11:27

Prophecy schreef:Indien Stef en Svenn besluiten dat ze geen verklaring af willen leggen, dan doen ze dat niet! We leven in een vrij land, iedereen bepaalt zelf wat ze doen en het is zeker niet verplicht om een verklaring af te leggen!
Niet verplicht maar wel zo netjes...
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Plaats reactie