Naar aanleiding van de volgende topic, wil ik de discussie even aanwakkeren:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=35037
Er wordt een topic geopend, in de Lounge waar de bedoeling van is dat je even lekker non-phpBB gaat, met daarin het doel het posten van alleen gezichten van onze knappe vrouwenlijke medemensen. Deze wordt zonder echte goede reden gesloten, en de foto waar enorm veel naaktheid op te zien is wordt direct verwijderd.
Klik [Let op, vrouwenlijke schoon!]
Mag ik vragen waar deze tolerantie op slaat? Is het niet meer toegestaan om het gezicht van een vrouw te posten? Is het niet meer toegestaan zelf te weten wat voor topic je, in de Lounge zelfs, opent? Ik heb de regels nagelezen en daar staat niets over in over dat je geen gezichten mag posten.
Graag hoor ik van de crew hier waar het heengaat, hier in de Lounge van phpBB.nl.
Bedankt.
Discussie: tolerantie op phpBB.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik kan hier maar simpel mijn mening over geven ;
Als het je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders heen? Het beleidsteam hier heeft een bepaald beleid, en dat is hun goed recht om te bepalen hoe zij dat naleven en indelen. Kun je daar niet tegen? Dan is phpbb.nl niet 'The place to be' voor je.
Als het je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders heen? Het beleidsteam hier heeft een bepaald beleid, en dat is hun goed recht om te bepalen hoe zij dat naleven en indelen. Kun je daar niet tegen? Dan is phpbb.nl niet 'The place to be' voor je.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
- Carlo Claessen