kalender
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Neem de onderstaande punten is aandachtig door:
* Zoek eerst eens zelf. Rechtsboven zie je een zoekbalkje, wat je zou kunnen proberen is om hier het woord 'kalender' in te voeren.
* Het goede forum opzoeken. Je zit nu in 'Stijlen ontwikkeling', heeft dat iets met een MOD request te maken?
* Zelf wat moeite doen, je post wat beter onderbouwen, etc. Dit lijkt echt totaal nergens op.
Als je het bovenstaande doorgenomen en begrepen hebt, stel ik voor dat je het nog eens opnieuw probeert.
Tot ziens!
* Zoek eerst eens zelf. Rechtsboven zie je een zoekbalkje, wat je zou kunnen proberen is om hier het woord 'kalender' in te voeren.
* Het goede forum opzoeken. Je zit nu in 'Stijlen ontwikkeling', heeft dat iets met een MOD request te maken?
* Zelf wat moeite doen, je post wat beter onderbouwen, etc. Dit lijkt echt totaal nergens op.
Als je het bovenstaande doorgenomen en begrepen hebt, stel ik voor dat je het nog eens opnieuw probeert.
Tot ziens!
éépoks
Terwijl je dat zelf ook niet gebruiktEpox schreef: * Zoek eerst eens zelf. Rechtsboven zie je een zoekbalkje, wat je zou kunnen proberen is om hier het woord 'kalender' in te voeren.

Ontopic.
Er zijn verschillende kalander mods. Topic Calendar en Calender Lite zijn een paar goede mods die makkelijk te installeren zijn. Probeer je te orienteren op de grote mods websites van phpbb.com & phpbbhacks.com
Veel suc6

-
- Contacteer:
jaja
slechte dag gehad
ach zoals bassie zegt altijd blijven lachen
vriendelijkheid kost geen CENT ga je zo met iedereen om ........
ik ben een volwassen vrouw en ik wil ook met respect behandeld worden
en nee ik ben niet blond maar het is allemaal nieuw voor me
dus SORRY MENEER..... dat ik het fout heb gezet

vriendelijkheid kost geen CENT ga je zo met iedereen om ........
ik ben een volwassen vrouw en ik wil ook met respect behandeld worden
en nee ik ben niet blond maar het is allemaal nieuw voor me
dus SORRY MENEER..... dat ik het fout heb gezet

Groetjes jolanda
-
- Contacteer:
bedankt
leuk dat er nog mensen zijn die wel leuk reageren en bedankt voor de info ik ga zoeken :thumb:brandsrus schreef:Terwijl je dat zelf ook niet gebruiktEpox schreef: * Zoek eerst eens zelf. Rechtsboven zie je een zoekbalkje, wat je zou kunnen proberen is om hier het woord 'kalender' in te voeren.
* Zelf wat moeite doen, je post wat beter onderbouwen, etc. Dit lijkt echt totaal nergens op.getuige een topic in Mod Ondersteuning. Zulk gedrag achterwege laten graag, wij zijn moderators en jij bent gewoon een gebruiker en je hoort gebruikers en vooral beginnende gebruikers respectvol te behandelen. En niet met van die opmerkingen die ik gequoted hebt. Volgende keer een waarschuwing.
Ontopic.
Er zijn verschillende kalander mods. Topic Calendar en Calender Lite zijn een paar goede mods die makkelijk te installeren zijn. Probeer je te orienteren op de grote mods websites van phpbb.com & phpbbhacks.com
Veel suc6
Groetjes jolanda