Hoi allemaal!
zijn er meer mensen op het forum die ook net gaan/willen beginnen met een eigen forumpie on elkaar zetten (simpel gezegd)
groetjes
S.baby
Meer mensen die net beginnen met een forum??
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Lol .... dit is een support forum en een redelijk actief forum ook. Mijn ervaring is dat je eigenlijk op de meeste vragen snel antwoord krijgt.
Mijn punt:
Het maakt dus eigenlijk niet uit of er meer zijn of niet, je krijgt support want dit is een support forum.
Maar zo hebt je wel weer een lekker spam forum erbij
, en ik moet eerlijk zijn als je als phpBB noob dit forum bezoekt, is het een prettig gevoel als je niet de enige bent die er geen bal van snapt.
Een soort saamhorigheids gevoel
GL & HF met je forum!
Mijn punt:
Het maakt dus eigenlijk niet uit of er meer zijn of niet, je krijgt support want dit is een support forum.
Maar zo hebt je wel weer een lekker spam forum erbij

Een soort saamhorigheids gevoel

GL & HF met je forum!
hoi sweetbaby,
Net zoals iedereen is iedereen eigenlijk bezig met zijn/haar forum te maken/verbeteren. Dus mocht je vragen hebben ben je hier vanharte welkom
Met vragen (ook zelfst die heeeele domme
) kun je hier terecht als je iets niet zeker weet kun je dat altijd aan mij vragen of aan een andere moderator. Maar heel wat leden zullen je ook zeker en vast in de correcte richting sturen 
vriendelijke groeten ,
svenn
Net zoals iedereen is iedereen eigenlijk bezig met zijn/haar forum te maken/verbeteren. Dus mocht je vragen hebben ben je hier vanharte welkom

vriendelijke groeten ,
svenn