Ik gebruik de Inline Banner Ad, dit bevat onder andere deze code:
if ($display_ad)
{
$sql = "SELECT a.ad_code
FROM " . ADS_TABLE . " a";
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not query ad information', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
$adRow = array();
$adRow = $db->sql_fetchrowset($result);
srand((double)microtime()*1000000);
$adindex = rand(1, $db->sql_numrows($result)) - 8;
$db->sql_freeresult($result);
$inline_ad_code = $adRow[$adindex]['ad_code'];
}
Dit geeft een balk met google adds weer op de regel direct na de eerste post, nu wil ik graag deze reclame na de 1 na laatste post.... Hoe pas ik dat aan????
Hulp bij aanpassen Inline Banner Ad
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

kan je toch gewoon in je adminstratie paneel instellen na welke post deze mag komen ?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Dat is zo simpel met de inline mod, kun je allemaal instellen in het administratie paneel (beheerders paneel)
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Daar ben ik dus nog even ingedoken en ik heb dus deze 2 instelmogelijkheden:Raimon schreef:Dat is zo simpel met de inline mod, kun je allemaal instellen in het administratie paneel (beheerders paneel)
Display Ad After x Post:
Display Ad Every x Post:
Daarmee kun je er dus niet voor kiezen om het alleen na de laatste post te doen!
Iemand enig idee die wel weet hoe ik dit kan doen?
Alvast bedankt!
Display Ad After x Post:
je selecteerd dan het aantal van het laatste bericht dus bijvoorbeeld je hebt in een topic 9 berichten geef je hem weer na ieder 9de bericht.
om het makkelijker te maken:
Display Ad After x Post: geef weer na elk (aantal) bericht
Display Ad Every x Post: geef weer na elke (aantal) berichten
je selecteerd dan het aantal van het laatste bericht dus bijvoorbeeld je hebt in een topic 9 berichten geef je hem weer na ieder 9de bericht.
om het makkelijker te maken:
Display Ad After x Post: geef weer na elk (aantal) bericht
Display Ad Every x Post: geef weer na elke (aantal) berichten