Verzoek aan Stef
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoi Stef
Beste stef wat ik graag wil is mijn forum verwijderen en een compleet nieuw forum installeren omdat het niet goed werkt, ik heb per ongeluk een map in mijn publick_html leeg gemaakt en sindsdien kan ik geen avatars meer uploaden, ik hoop dat ik je kan mailen, want ik weet echt geen raad, ik ben namelijk niet zo goed met programeren. ik hoop dat ik nog van je hoor !!
zoals ik al schreef ik kan geen avatar uploaden, als ik dat doe en op verzenden klik dan komt er ineens even een verhaal boven aan de pagina staan, om te lezen wat daar allemaal staat is het te kort in beeld.
en er komt alleen een kruisje op de plaats van de avatar staan.
nieuw forum installeren
Stef ik denk dat ik het beste af ben met het installeren van het nieuwste forum, maar ik heb geen iedee hoe dat moet.
Misschien wil dat wel iemand voor mij doen hier ?
- Ramon Fincken
- Contacteer:
Re: nieuw forum installeren
je forum is nog wel te zien ? en alle berichten ?Jack schreef:Stef ik denk dat ik het beste af ben met het installeren van het nieuwste forum, maar ik heb geen iedee hoe dat moet.
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
nog geen antwoord
nog geen antwoord ,maar toch bedankt
Wat moet ik doen om de Avatars te laten zien.
de avatar doet het niet, weet iemand war er moet gebeuren om gewoon een avatar te uploden ?
als ik dat nu doe, geeft het een foutmelding van een halve pagina en deze is te kort in beeld om te lezen wat daar staat.
Bij mijn laatste poging, kreeg ik de mededeling dat de avatar te groot was maar hij is maar 70x70 pic
de avatar doet het niet, weet iemand war er moet gebeuren om gewoon een avatar te uploden ?
als ik dat nu doe, geeft het een foutmelding van een halve pagina en deze is te kort in beeld om te lezen wat daar staat.
Bij mijn laatste poging, kreeg ik de mededeling dat de avatar te groot was maar hij is maar 70x70 pic
pic
Dus mijn vraag is begrepen, als het niet teveel gevraagd is houd ik mij aanbevolen voor een eventueel antwoord omdat ik de vraag speciaal stel op dit forum dat hiervoor in het leven is geroepen. Of moet ik eerst aan pepaalde criteria voldoen ? Eigelijk begrijp ik niet goed wat hier aan de hand is. Voor mensen die alles afweten van het phpBB forum.
Zo moeilijk kan mijn vraag toch niet zijn.
Zo moeilijk kan mijn vraag toch niet zijn.
- Ramon Fincken
- Contacteer:
Re: avatar
jack, kun je me een test account sturen?Jack schreef:zoals ik al schreef ik kan geen avatar uploaden, als ik dat doe en op verzenden klik dan komt er ineens even een verhaal boven aan de pagina staan, om te lezen wat daar allemaal staat is het te kort in beeld.
Ik wil wel eens zien of ik die foutmelding zo snel kan lezen.
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Nee, je vraag is niet moeilijk. Het geven van een antwoord in begrijpelijke taal, dat is moeilijk, maar ik zal het proberen.
Open je FTP-programma en maak contact met de FTP server waarop je forum staat. Blader naar je forum, en dan naar de map images. Daar zie je een map avatars. Klik met de rechtermuisknop op die map, en kies voor CHMOD/Permissions/Information of iets dergelijks. Vul in het schermpje dat je krijgt 777 in, of vink alle 9 vakjes aan bij de permissies.
Open vervolgens de map avatars, en doe hetzelfde als je voor de map avatars deed nu op de map gallery. Als je ook nog mappen in de map gallery hebt, doe je daar ook het CHMOD-gebeuren.
Open je FTP-programma en maak contact met de FTP server waarop je forum staat. Blader naar je forum, en dan naar de map images. Daar zie je een map avatars. Klik met de rechtermuisknop op die map, en kies voor CHMOD/Permissions/Information of iets dergelijks. Vul in het schermpje dat je krijgt 777 in, of vink alle 9 vakjes aan bij de permissies.
Open vervolgens de map avatars, en doe hetzelfde als je voor de map avatars deed nu op de map gallery. Als je ook nog mappen in de map gallery hebt, doe je daar ook het CHMOD-gebeuren.
... Maar ik modereer (nog) niet.