"verplicht" aantal berichten per week/maand [Opgel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

"verplicht" aantal berichten per week/maand [Opgel
Hoi,
Is er een mod in die de berichten per week/maand telt.
En die dat dan iedere maand herhaalt, zodat je in een oogopslag kunt zien welke leden niets gedaan hebben.
(statistiek heb ik erop maar die bedoel ik niet)
We willen naar een actief forum hebben die waar iedereen die daar komt mee doet.
Is er een mod in die de berichten per week/maand telt.
En die dat dan iedere maand herhaalt, zodat je in een oogopslag kunt zien welke leden niets gedaan hebben.
(statistiek heb ik erop maar die bedoel ik niet)
We willen naar een actief forum hebben die waar iedereen die daar komt mee doet.
Laatst gewijzigd door maico op 04 feb 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi,
Ik heb deze erop staan en komt dichtbij
Maar juist de functie wie ik zoek zit er niet in
De laatste functie komt echt wel kortbij:
Wie er minder dan 1 post gemiddeld heeft in 10 dagen en wel is geregistreerd, uitgezonderd nieuwe gebruikers in de afgelopen 360 dagen
Zou deze aan te passen zijn, zodat hij niet naar het gemiddelde kijkt maar naar de leden die bijvoorbeeld 30 dagen niets heben gepost.
Dus krijg ik de mogelijkheid dat ik deze niet postende leden
Ik heb deze erop staan en komt dichtbij

Maar juist de functie wie ik zoek zit er niet in

De laatste functie komt echt wel kortbij:
Wie er minder dan 1 post gemiddeld heeft in 10 dagen en wel is geregistreerd, uitgezonderd nieuwe gebruikers in de afgelopen 360 dagen
Zou deze aan te passen zijn, zodat hij niet naar het gemiddelde kijkt maar naar de leden die bijvoorbeeld 30 dagen niets heben gepost.
Dus krijg ik de mogelijkheid dat ik deze niet postende leden
Hoi,
Ik blijf bezig met dit dingetje......... kan/wil iemand mij daar bij helpen, ik ben eigenlijk totaal leek maar weet wel wat ik wil.
Voor iemand met een beetje kennis denk ik dat het te doen is.
De onstaande mod niet in het profile weergeven maar in de gebruikerslijst, en als het mogenlijk is ook nog sorteerbaar.
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=441300
http://www.uzzisoft.com/projects/last_p ... v0.1.1.txt

Alleen de datum van het laatste geplaatste bericht in het veld dat ik heb gemaakt zou voldoende zijn.
Wie kan me daar mee helpen en heel blij mee maken?
Ik blijf bezig met dit dingetje......... kan/wil iemand mij daar bij helpen, ik ben eigenlijk totaal leek maar weet wel wat ik wil.
Voor iemand met een beetje kennis denk ik dat het te doen is.
De onstaande mod niet in het profile weergeven maar in de gebruikerslijst, en als het mogenlijk is ook nog sorteerbaar.

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=441300
http://www.uzzisoft.com/projects/last_p ... v0.1.1.txt
Alleen de datum van het laatste geplaatste bericht in het veld dat ik heb gemaakt zou voldoende zijn.
Wie kan me daar mee helpen en heel blij mee maken?
hoi,
ik loop nog altijd te zoeken naar een mogelijke oplossing, maar kom niet echt verder.
Aan de hand van deze mod tekst ben ik het vogende gaan doen, maar het werkt dus niet.....
Ik wil dus een extra veld bij hebben in mijn gebruikerslijst met daarin de datum waarop men het laatst gepost heeft, nu wat ik gaan heb.
een nieuwe php pagina gemaakt met de inhoud:
deze heb ik opgeslagen als last_post.php
Vervolgens heb ik in de memberlist.php gezocht naar:
rondom deze regel heb ik het volgende gedaan, de last_post.php erboven toegevoegd en 3 regels ut de modt tekst daaronder:
verder naar onderen in de memberlist.php kwam ik een regel tegen die met 'U_ begon en heb daarom daar de regel :
Toegevoed en ziet er nu zo uit.
De lang_main aangepast.
En in de memberlist_body.tpl heb ik de onderstaande verandering gedaan:
gezocht naar:
daarna toegevoegd:
gezocht naar:
daarna toegevoegd:
Dit alles resulteerd in de onderstaande fout melding?
ik loop nog altijd te zoeken naar een mogelijke oplossing, maar kom niet echt verder.
Aan de hand van deze mod tekst ben ik het vogende gaan doen, maar het werkt dus niet.....
Ik wil dus een extra veld bij hebben in mijn gebruikerslijst met daarin de datum waarop men het laatst gepost heeft, nu wat ik gaan heb.
een nieuwe php pagina gemaakt met de inhoud:
Code: Selecteer alles
<?php
//
// Start Last Post by User Mod
//
// Posts SQL
$sql = "SELECT post_id, topic_id, post_time
FROM " . POSTS_TABLE . "
WHERE poster_id = " . $profiledata['user_id'] . "
ORDER BY post_time DESC
LIMIT 0, 1";
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) ) {
message_die(GENERAL_ERROR, "Could not obtain post information", '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
$post_row = $db->sql_fetchrow($result);
$db->sql_freeresult($result);
// If the user has posts to their id
if ($post_row) {
// Topics SQL
$sql = "SELECT topic_title
FROM " . TOPICS_TABLE . "
WHERE topic_id = " . $post_row['topic_id'];
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) ) {
message_die(GENERAL_ERROR, "Could not obtain topic information", '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
$topic_row = $db->sql_fetchrow($result);
$db->sql_freeresult($result);
$last_post_date = '[' . create_date($board_config['default_dateformat'], $post_row['post_time'], $board_config['board_timezone']) . ']';
}
//
// End Last Post by User Mod
//
?>
Vervolgens heb ik in de memberlist.php gezocht naar:
$template->assign_vars(array(
include("last_post.php");
$template->assign_vars(array
'L_LAST_POST' => $lang['Last_post'],
'LAST_POST_IN_THREAD' => $topic_row['topic_title'],
'LAST_POST_DATE' => $last_post_date,
'U_LAST_POST_IN_THREAD_LINK' => append_sid("viewtopic.$phpEx?p=" . $post_row['post_id'] . "#" . $post_row['post_id']),
'U_LAST_POST_IN_THREAD_LINK' => append_sid("viewtopic.$phpEx?p=" . $post_row['post_id'] . "#" . $post_row['post_id']),
'U_VIEWPROFILE' => append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=$user_id"))
En in de memberlist_body.tpl heb ik de onderstaande verandering gedaan:
gezocht naar:
<th class="thTop" nowrap="nowrap">{L_POSTS}</th>
<th class="thTop" nowrap="nowrap">{L_LAST_POST}</th>
<td class="{memberrow.ROW_CLASS}" align="center" valign="middle"><span class="gen">{memberrow.POSTS}</span></td>
<td class="{memberrow.ROW_CLASS}" align="center" valign="middle"><a href="{U_LAST_POST_IN_THREAD_LINK}">{LAST_POST_IN_THREAD}</a> {LAST_POST_DATE}</td>
Could not obtain post information
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'ORDER BY post_time DESC LIMIT 0, 1' at line 4
SELECT post_id, topic_id, post_time FROM phpbb_posts WHERE poster_id = ORDER BY post_time DESC LIMIT 0, 1
Line : 14
File : last_post.php