eigen hosting bedrijf???

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 jan 2007, 21:25

al-in schreef:
Epox schreef:Windows + server = problemen. Afbeelding
Helemaal waar ! en zeker als je boven de 100 gb per maand uitkomt, dat trekt tie niet
Dus dan wil jij zeggen date r geen enkele windows server is, die boven de 100 gig (Wat niet bepaald veel is ;)) trekt? Mischien je toch is was beter laten voorlichten.

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 19 jan 2007, 22:11

poekelen schreef:
Bas schreef:Eeh, nee hoor. :) Met 2 verschillende Linux-installaties als server had ik alleen maar problemen, met Windows helemaal geen probleem gehad. :)
dat ligt er maar net aan waar je kennis ligt :)
Ik weet aardig wat van de Linux-distro die ik toen gebruikt had. (Debian) Toch had ik aardig wat problemen gehad... Okee, dat lag niet aan die Linux, 1 keer was ik vergeten eerst apt-get upgrade te doen, en gaf een bij sommigen bekend iemand mij een rootkit, de andere keer was de harde schijf dood aan het gaan. Toch ben ik beide keren teruggegaan naar Windows. Zelfs als ik op mijn desktop Ubuntu installeer, boot ik toch het meest naar Windows, om later de ext3 en swap-partitie te vervangen door een NTFS-partitie.
Laatst gewijzigd door Bas op 19 jan 2007, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.

aart

Bericht door aart » 19 jan 2007, 22:11

mijn ervaring is met veel dataverkeer en gebruik van mysql
ondanks dat ik een perfect lopende windows 2003 server had is die o.a. daardoor toch gecrashd
linux kan veel meer hebben

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 19 jan 2007, 22:13

al-in schreef:mijn ervaring is met veel dataverkeer en gebruik van mysql
ondanks dat ik een perfect lopende windows 2003 server had is die o.a. daardoor toch gecrashd
linux kan veel meer hebben
Jup, ik had ook ooit, toen ik Apache gebruikte op mijn Windows-server, een error.log van 2.5 GB, vele Apache-crashes met erealloc, en meer... Met IIS heb ik tenminste niet zoiets, en MySQL is ook aardig stabiel. :)

Plaats reactie