Hellup!!!! Forum echt stuk :S
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hellup!!!! Forum echt stuk :S
Jah, ik had dus een schone versie over de oude versie gezet.
Ging helemaal goed totdat ik begon met de laatste helft van mijn template .tpls overzetten.
Nu ziet mijn forum er zo uit:
http://www.birdplanet.nl/forum/index.php
Vreemde is dat ik in t admin paneel kan, en alles er goed uit ziet, zelf de fora staan nog goed!
Ik heb mijn oude files er weer overheen gezet, maar dit blijf je zien :S
Wat gaat hier fout???
(maak gebruik van catagory hierargy)
Ging helemaal goed totdat ik begon met de laatste helft van mijn template .tpls overzetten.
Nu ziet mijn forum er zo uit:
http://www.birdplanet.nl/forum/index.php
Vreemde is dat ik in t admin paneel kan, en alles er goed uit ziet, zelf de fora staan nog goed!
Ik heb mijn oude files er weer overheen gezet, maar dit blijf je zien :S
Wat gaat hier fout???
(maak gebruik van catagory hierargy)
Je hebt het bestand /index_body.tpl bestand overschreden met het bestand /admin/index_body.tpl 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Hehehe kan gebeuren toch Eefjuh
maar ben blij dat het is opgelost

maar ben blij dat het is opgelost

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Nou echt opgelost is het dus niet.
Ik heb offline een schone versie staan van 2.0.22, hierin heb ik de mods gezet die ik al gebruik op het forum (denk aan de 90 minuten durende catagory hierargy mod) en nog wat andere dingen zoals de shout enz enz..
Ik dus met mijn goeie gedrag het hele forum (de bestanden dus) over de oude heen geschreven en toen ontstonden de problemen.
Niks klopte meer met niks, en fouten waren er alles behalve te vinden.
Ik zal hier nog even een topic over maken, want ik vraag me echt af wat er in hemelsnaam fout kan gaan :S
Ik heb offline een schone versie staan van 2.0.22, hierin heb ik de mods gezet die ik al gebruik op het forum (denk aan de 90 minuten durende catagory hierargy mod) en nog wat andere dingen zoals de shout enz enz..
Ik dus met mijn goeie gedrag het hele forum (de bestanden dus) over de oude heen geschreven en toen ontstonden de problemen.
Niks klopte meer met niks, en fouten waren er alles behalve te vinden.
Ik zal hier nog even een topic over maken, want ik vraag me echt af wat er in hemelsnaam fout kan gaan :S
Te laat 
Ik heb een handig progje van mijn neef gehad waarbij je files kan vergelijken. Ik ben handmatig alles gaan vergelijken en blijkbaar zaten er hier en daar wat kleine fouten. Het is dus eigenlijk al opgelost, mijn nieuwe forum staat er al op, alleen moeten er hier en daar nog wat mods tussen worden gestopt.
Alleen dit keer dan zo netjes dat ik daadwerkelijk zie wat ik heb verandert

Ik heb een handig progje van mijn neef gehad waarbij je files kan vergelijken. Ik ben handmatig alles gaan vergelijken en blijkbaar zaten er hier en daar wat kleine fouten. Het is dus eigenlijk al opgelost, mijn nieuwe forum staat er al op, alleen moeten er hier en daar nog wat mods tussen worden gestopt.

- Xanland
- Contacteer:
Zou ik misschien mogen weten wat voor progje. Ben daar namelijk zeer geïnteresseerd in!Eefjuh schreef:Te laat