phpBB.nl uit de wintersfeer
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
wat nou als ik dislectie heb?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Dat doe ik niet jij valt iemand aan, en bovendien zoek eens in me postgeschiedenis waar ik laats een akefietje over had.svenn schreef:Dan ben je niet op je plaats andere mensen daarop te drukken lijkt me.Raimon schreef:wat nou als ik dislectie heb?
Owja dat iemand zomaar iemand op taalfouten opmerkte en daar kan ik niet goed tegen!
Dus denk eens na voordat je wat roept wat niet waar is svenn

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
We gaan met z'n allen lekker offtopic. Laten we concluderen dat sommige Belgen en sommige Nederlanders perfect nederlands praten en daaronder hoor ik niet. Onee ramp !
Iemand trouwens al opgemerkt dat de schaduw achter het logo enkel nederland omvat ? Dat vind ik discriminatie daar gaan wij een petitie tegen opzetten
Vlaanderen moet erbij !
He Janmarqeus 
Iemand trouwens al opgemerkt dat de schaduw achter het logo enkel nederland omvat ? Dat vind ik discriminatie daar gaan wij een petitie tegen opzetten

http://www.phpbb.be is te koop, doeg!svenn schreef:Iemand trouwens al opgemerkt dat de schaduw achter het logo enkel nederland omvat ? Dat vind ik discriminatie daar gaan wij een petitie tegen opzettenVlaanderen moet erbij !
He Janmarqeus

- Jan
- Contacteer:
Absoluutsvenn schreef:We gaan met z'n allen lekker offtopic. Laten we concluderen dat sommige Belgen en sommige Nederlanders perfect nederlands praten en daaronder hoor ik niet. Onee ramp !
Iemand trouwens al opgemerkt dat de schaduw achter het logo enkel nederland omvat ? Dat vind ik discriminatie daar gaan wij een petitie tegen opzettenVlaanderen moet erbij !
He Janmarqeus
Hoewel ik niet graag bij Nederland echt hoor...
Ik heb het ook niet zo op die "Groot-Nederland" plannen hoor.
Het heeft wel wat hoor, lekker de A16 afpruttelen (rijden is er niet meer bij sinds de snelheid verlaagd is naar 100
), en dan bij de grens terecht komen in een land waar niet alles volgens volgens landelijke plannen is aangelegd, en waar je wel vering in de auto nodig hebt.
En dat je dan eerst met zijn allen lekker gaat pruttelen voor Antwerpen, tot je eindelijk die chaotische ringweg op kan rijden, die helemaal is volgehangen met borden met daarop de tekst 100. Die opknapbeurt een paar jaar geleden was echt nodig, wat een ramp was dat altijd. Na Antwerpen verlaat je het laatste beetje ZOAB, en kom je terecht op de lange wegen van Beton. Bij Gent dat verschrikkelijke viaduct, 1500 meter lang elke tig seconden KEDUNK .... KEDUNK .... KEDUNK.
Vervolgens continue rechtdoor rechtdoor rechtdoor, op een gegeven moment steeds minder belgen, en jaaaaaaaa, eindelijk het betonnen grenshokje van Frankrijk. Pfieeeeeuw, weer een ritje tussen die verschrikkelijke belgische automobilisten overleefd, en vooral dat beroerde wegdek overleefd.
Een ding is wel leuk, die hilarische posters over veilig verkeer om de zoveel kilometer in de berm. Een hele tijd geleden had je die poster "Fietsers, voor jullie gaan we aan de kant", die in Nederland algemeen bekend stond als "Iedereen aan de kant, we gaan asfalteren in dit land".
Maar ja, dit jaar is dat de laatste keer. Volgend jaar moet je 60 euro betalen wil je op de Belgische snelwegen rijden, en dat kan mijn tante in Lille het wel schudden hoor. Stopte de HSL, die ik vanuit mijn raam net niet kan zien, maar hier in de buurt, en niet 40 kilometer verderop, dan was het nog een beetje een leuk alternatief.
Het heeft wel wat hoor, lekker de A16 afpruttelen (rijden is er niet meer bij sinds de snelheid verlaagd is naar 100

En dat je dan eerst met zijn allen lekker gaat pruttelen voor Antwerpen, tot je eindelijk die chaotische ringweg op kan rijden, die helemaal is volgehangen met borden met daarop de tekst 100. Die opknapbeurt een paar jaar geleden was echt nodig, wat een ramp was dat altijd. Na Antwerpen verlaat je het laatste beetje ZOAB, en kom je terecht op de lange wegen van Beton. Bij Gent dat verschrikkelijke viaduct, 1500 meter lang elke tig seconden KEDUNK .... KEDUNK .... KEDUNK.
Vervolgens continue rechtdoor rechtdoor rechtdoor, op een gegeven moment steeds minder belgen, en jaaaaaaaa, eindelijk het betonnen grenshokje van Frankrijk. Pfieeeeeuw, weer een ritje tussen die verschrikkelijke belgische automobilisten overleefd, en vooral dat beroerde wegdek overleefd.
Een ding is wel leuk, die hilarische posters over veilig verkeer om de zoveel kilometer in de berm. Een hele tijd geleden had je die poster "Fietsers, voor jullie gaan we aan de kant", die in Nederland algemeen bekend stond als "Iedereen aan de kant, we gaan asfalteren in dit land".
Maar ja, dit jaar is dat de laatste keer. Volgend jaar moet je 60 euro betalen wil je op de Belgische snelwegen rijden, en dat kan mijn tante in Lille het wel schudden hoor. Stopte de HSL, die ik vanuit mijn raam net niet kan zien, maar hier in de buurt, en niet 40 kilometer verderop, dan was het nog een beetje een leuk alternatief.
... Maar ik modereer (nog) niet.