Na een beetje googlen, vond ik steeds dat het ging om de permissie van de tmp map, en dat je hiervoor je webhost moet contacteren, ik heb dit ook gedaan, maar het blijkt dat iemand op dezelfde server ook een phpbb forum heeft. Hun reactie:Could not query forums information
DEBUG MODE
SQL Error : 1 Can't create/write to file '/tmp/#sql_258f_0.MYD' (Errcode: 5)
SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id, t.topic_title, t.topic_last_post_id FROM ((( phpbb_forums f LEFT JOIN phpbb_posts p ON p.post_id = f.forum_last_post_id ) LEFT JOIN phpbb_users u ON u.user_id = p.poster_id ) LEFT JOIN phpbb_topics t ON t.topic_last_post_id = p.post_id ) ORDER BY f.cat_id, f.forum_order
Weet iemand misschien toevallig waar ik de naam van de tmp files kan wijzigen, zonder dat er info verloren gaat?Wij kunnen niet uw website gaan herprogrammeren, maar wanneer 2 websites op dezelfde server gebruik maken van dezelfde tmp files, is de kans groot dat het fout gaat. In dat geval kunt u beter de naam van de tmp files wijzigen. Wij hebben zelf verder geen ervaring met de applicatie die u gebruikt, en kunnen u daar dan ook niet mee helpen. Onze expertise is beperkt tot de hosting van uw site.
Bij voorbaat dank :thumb: !
Support Template
- Wat is het probleem? Ik krijg steeds vaker een mysql error op mijn forum
Wanneer ontstond het probleem? Sinds een week
Modifications op je forum: Niet van toepassing
Huidige stijl: Softblue
phpBB versie:
Waar is je forum gehost: Hosting2go.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee