Dit jaar geen phpBB.nl Awards?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Dit jaar geen phpBB.nl Awards?
Ik vind het zo een goed initiatief vorig jaar!
Helaas dit jaar niet?
Helaas dit jaar niet?
Re: Dit jaar geen phpBB.nl Awards?
Niemand uit het team (moderators en beheerders) wilde het organiseren voor zo ver ik heb gehoord.Eefjuh schreef:Ik vind het zo een goed initiatief vorig jaar!
Helaas dit jaar niet?
Envanwie als ik vragen mag ? ik ben steeds vragende partij voor actieve acties 8)Derky schreef:Niemand uit het team (moderators en beheerders) wilde het organiseren voor zo ver ik heb gehoord.Eefjuh schreef:Ik vind het zo een goed initiatief vorig jaar!
Helaas dit jaar niet?
Hmm hint post geschiedenis
- wil wat zeggen maar doe het niet -
- wil wat zeggen maar doe het niet -
Laatst gewijzigd door Raimon op 08 jan 2007, 17:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ah ja? Logische redenering dat wel, maar dit is niet iets van het team.Derky schreef:Niemand uit het team (moderators en beheerders) wilde het organiseren voor zo ver ik heb gehoord.
phpBB.nl Awards was alle drie de jaren een succes, dus met de awards geschiedenis heeft het niks te maken. Ik organiseer het zelf niet omdat ik daarvoor geen tijd heb en het dus niet de kant van die MOD Wedstrijd wil opduwen.Raimon schreef:Gaat het zeker net zoeen succes worden als de mod wedstrijd
Ja dat mag je wel vragen, van jou namelijk.svenn schreef:Envanwie als ik vragen mag ? ik ben steeds vragende partij voor actieve acties 8)

Maar dat is al een hele tijd terug.