Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Hij mag geen alcohol:brandsrus schreef:Oke, dan! bloodymary is niet aanwezig. Wat wilt u anders drinken?
En daarnaast is Jan 15, en om alcohol te mogen drinken in dit café moet je volgens de wet 16 zijn. En voor sterke drank moet hij 18 zijn. Nog drie jaar geduld, kleine Jan.Eerste bericht van dit topic schreef:- Beheerders, moderators en leden van het supportteam, vertaalteam, stijlenteam en wikimoderators mogen geen alcohol, zij moeten scherp blijven tijdens hun werk.
Laatst gewijzigd door Bee op 02 jan 2007, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Sinds deze hamburgerbar een vergunning heeft misschienBetaDevil schreef:sinds wanneer schenken ze alcohol in een hamburgerbar
ik neem het tenminste zelf mee

- Jan
- Contacteer:
Ik neem rap even ontslag en spoel de tijd wat doorBee schreef:En daarnaast is Jan 15, en om alcohol te mogen drinken in dit café moet je volgens de wet 16 zijn. En voor sterke drank moet hij 18 zijn. Nog drie jaar geduld, kleine Jan.Eerste bericht van dit topic schreef:- Beheerders, moderators en leden van het supportteam, vertaalteam, stijlenteam en wikimoderators mogen geen alcohol, zij moeten scherp blijven tijdens hun werk.

Al die mensen van beneden de rivieren, dat zijn mij toch een drankorgels. Ik heb ze bijna allemaal te pakken, op een naStef schreef:Bee schreef:Hij mag geen alcohol:Eerste bericht van dit topic schreef:- Beheerders, moderators en leden van het supportteam, vertaalteam, stijlenteam en wikimoderators mogen geen alcohol, zij moeten scherp blijven tijdens hun werk.lol

Ik heb nog een doosje met flesjes sinaasappelsap en een halfliter flesje fanta staan... Hmm, en nog 40 dozen met 400 hamburgers en 2 pallets met tijgernoten...Daan schreef:Dan zal dat er ook wel niet zijn.
Het geheime hamburgerrecept:
Code: Selecteer alles
Onderkant
Vlees
Vlees
Bacon
Kaas
Augurk
Uiensnippers
Ketchup
Mosterd
Bovenkant