Hoe een rank functies geven? (bv. een moderator)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe een rank functies geven? (bv. een moderator)
Hey,
Ik heb een vraag: Ik kan mensen moderator maken, dan krijgen ze de "Rank-naam" Moderator.... maar het probleem is dat ze dan geen functies hebben. Ze hebben alleen de naam, maar geen functies!
wie kan mij helpen? (ik kan wel mensen per topic moderator maken, maar ik wil dat een moderator over het hele forum moderator zijn, zonder dat hun naam onder elk topic staat)
Ik heb een vraag: Ik kan mensen moderator maken, dan krijgen ze de "Rank-naam" Moderator.... maar het probleem is dat ze dan geen functies hebben. Ze hebben alleen de naam, maar geen functies!
wie kan mij helpen? (ik kan wel mensen per topic moderator maken, maar ik wil dat een moderator over het hele forum moderator zijn, zonder dat hun naam onder elk topic staat)
Eventjes de handleiding bekijken: http://www.phpbb.nl/index.php?pag=gebru ... ng#3.5.4.1
Je gaa tnaar je administratie paneel.
Je gaa tnaar gebruikersbeheer
dan premissies
Dan selecteer je de gebruiker die moderator moet worden.
Daarna verander je waar die moderator mag zijn en op oke,
Dat is de hele truc, voor verdere informatie zal je de handleiding eventjes moeten lezen
Je gaa tnaar je administratie paneel.
Je gaa tnaar gebruikersbeheer
dan premissies
Dan selecteer je de gebruiker die moderator moet worden.
Daarna verander je waar die moderator mag zijn en op oke,
Dat is de hele truc, voor verdere informatie zal je de handleiding eventjes moeten lezen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads