Vraagje website bouwen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Vraagje website bouwen
Misschien dat iemand hier mij kan helpen. Onze website is al enige tijd in de lucht, maar op bepaalde computers wordt de site weergegeven met allerlei scrolbalken erin. Dit omdat de pagina opgedeeld is in verschillende kolommen. Afhankelijk van de beeldresolutie zijn er dus balken zichtbaar. Ik ben geen wiz-kid, en heb helaas in mijn kenissenkring nog niemand gevonden die mij kan helpen.
Is het mogelijk om iets in de bouwen dat de site zich automatisch aanpast aan de beeldinstellingen?
Is het mogelijk om iets in de bouwen dat de site zich automatisch aanpast aan de beeldinstellingen?
-
Jeetje wat een hoop reacties al
Site is http://www.lonefansite.nl
Zo heten die dingen inderdaad: frames!!!!
Volgens mij staan de frames al in percentages, right??

Site is http://www.lonefansite.nl
Zo heten die dingen inderdaad: frames!!!!
Volgens mij staan de frames al in percentages, right??
Sterker nog, de scrollbars blijven gewoon staan, ze vallen alleen iets minder op, maar de pagina blijft er nog steeds hetzelfde uit zien!Salomon schreef:zoek bij leejoo.nl ff op scrollbar, dan vind je het vanzelf...
Maar nogmaals het lost niet alles op......

Je kunt er echter ook voor kiezen om het linker frame (die met het menu er in, een fixed width te geven) en het rechter frame (met de inhoud) een variabele width. Dit zorgt er voor dat het vak met de inhoud zich aanpast aan de breedte van het scherm (resolutie) van de gebruiker, maar het menu blijft even breed.