2.0.19-2.0.22
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

2.0.19-2.0.22
Ik heb een aantal updates overgeslaan. Mijn phpbb is nu versie 2.0.19. Kan ik ineens de 2.0.22, of moet ik stapsgewijs eers de 20 en 21 installeren ?
Vriendelijke groeten,
Diederik
Vriendelijke groeten,
Diederik
-
- Contacteer:
Hoe heb je geupdated, files overschreven of handmatig gemod?Happyjoop schreef:Unable to get list of smilies from the DB
1146: Table 'happysite.smiles' doesn't exist
SELECT code, smile_url
FROM smiles
Ik gebruik install\update_to_latest.php
Dat ging altijd goed.
Nu echter niet meer.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
Zo te zien mist er een tabel
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
-
- Contacteer:
Overschreven terwijl je mods heb gezet is niet de juiste manier, je zult nu die mod in dit geval die smilie mod moeten nalopen en weer moeten toevoegen...Happyjoop schreef:Overschreven.
Ik heb dus niet handmatig aangepast.
Dan zou dat dus in BBCodeBox moeten zitten.wizzzzzzzz schreef:Happyjoop schreef:Overschreven.
Ik heb dus niet handmatig aangepast.
Overschreven terwijl je mods heb gezet is niet de juiste manier, je zult nu die mod in dit geval die smilie mod moeten nalopen en weer moeten toevoegen...
Blijft wel vreemd, want die had ik er bij de vorige upgrade ook al inzetten.
En toen had ik geen problemen.
Voor de rest heb ik geen MOD's geinstalleerd.
-
- Contacteer:
Dat antwoord was al gegeven!Nymphy schreef:Als je veel mods (aanpassingen) op je forum hebt kun je via de codechanges 2.0.19-2.0.22 update uitvoeren
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Je zal de code changes moeten uitpakken en alles doen wat in het tekst document staan, toevoegen verwijderen etc
Zodra dat succesvol is zul je na de code changes tot 2.0.22 de install map van 2.0.22 moeten uplaoden naar je ftp server.
En gaan runnen doormiddel van je browser zoals :domeinnaam.nl/(eventuele map)/install/upgrade_to_latest.php
zodra dat succesvol is verwijder je de install map vanuit je ftp server
Zodra dat succesvol is zul je na de code changes tot 2.0.22 de install map van 2.0.22 moeten uplaoden naar je ftp server.
En gaan runnen doormiddel van je browser zoals :domeinnaam.nl/(eventuele map)/install/upgrade_to_latest.php
zodra dat succesvol is verwijder je de install map vanuit je ftp server

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader