Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Diablo Gamer
-
Contacteer:
Bericht
door Diablo Gamer » 24 dec 2006, 19:56
Support TemplateOverige opmerkingen:
ik en nog iemand van GamePearl zijn bezig met een eige leden pagina te maken
hier te zien maar als ik het laat door linken naar /GP2/gpleden/apn.php krijg ik een aan tall vage errors en tewel hij het wel doet als ik het zo neer zet /GP2/apn.php
weet iemand wat er aan de hand is ?
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 24 dec 2006, 20:17
Welke errors krijg je?
-
Diablo Gamer
-
Contacteer:
Bericht
door Diablo Gamer » 24 dec 2006, 21:05
nou deze errors krijg ik
Code: Selecteer alles
Warning: main(./extension.inc) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 127
Warning: main(./extension.inc) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 127
Warning: main() [function.include]: Failed opening './extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 127
Warning: main(./common.) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 128
Warning: main(./common.) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 128
Warning: main() [function.include]: Failed opening './common.' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 128
Warning: main(./fetchposts.) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 129
Warning: main(./fetchposts.) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 129
Warning: main() [function.include]: Failed opening './fetchposts.' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 129
Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in /home/gamepearl/domains/gamepearl.nl/public_html/GP2/gpleden/apn.php on line 134
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 24 dec 2006, 21:07
je root path moet je dan wel aanpassen in je php file.
-
Diablo Gamer
-
Contacteer:
Bericht
door Diablo Gamer » 24 dec 2006, 21:22
oops

hele maal over het hoofd gezien
edit er staat geen root path in de php bestand of ik kan het niet vinden
ik heb de php bestand maar in een
txt bestand gezet zo dat iemand kan zien waar de fout zit
PS1 hij heeft (ez)portal.php gebruik om de php bestanden te maken
PS2 ik heb deze .php bestand niet zelf gemaakt maar de root admin van de forum