[ CENTRAAL ] Gezocht scripter/designer/linkpartner
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Wie kan mij helpen ?
Hallo allemaal,
Wie wil en kan mij helpen met een aanpassing van het forum. Ik zou graag mijn forum van andere kleuren willen voorzien. De achtergrond moet 006666 zijn, en de voorkant moet er op aangepast worden. Als 2e kleur zit ik aan donker blauw te denken, maar als je andere ideeen hebt.. Als het maar strak wordt (geen bling bling site
)
Ik vind de standaard layout (subsilver) mooi, dat hoeft verder niet te veranderen.. Alleen de kleuren.
Wat krijg je er voor terug?
Mijn eeuwige dank !!!
Groeten,
Sander
Wie wil en kan mij helpen met een aanpassing van het forum. Ik zou graag mijn forum van andere kleuren willen voorzien. De achtergrond moet 006666 zijn, en de voorkant moet er op aangepast worden. Als 2e kleur zit ik aan donker blauw te denken, maar als je andere ideeen hebt.. Als het maar strak wordt (geen bling bling site

Ik vind de standaard layout (subsilver) mooi, dat hoeft verder niet te veranderen.. Alleen de kleuren.
Wat krijg je er voor terug?
Mijn eeuwige dank !!!
Groeten,
Sander
- Diablo Gamer
- Contacteer:
GEZOCHT: iemand die mijn kan helpen met mijn eerste premod forum
Eisen: goed met php MySql en HTML kunnen werken ( met namen voor de Sql toevoegen aan de install bestand
Vergoeding: in overleg
test forum is hier te zien
Eisen: goed met php MySql en HTML kunnen werken ( met namen voor de Sql toevoegen aan de install bestand
Vergoeding: in overleg
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Gezocht:
Iemand die mijn xand template kan aanpassen.
Wat verwacht ik van jou?
Iemand die mijn xand template kan aanpassen.
Wat verwacht ik van jou?
- Dat je kunt maken wat ik zou willen.
Vertrouwen
Msn (om te overleggen)
- Geen geld.
Een link in de footer (banner)
En mogelijkheid om over de beloning te spreken
-
prof Website builder gezocht.
Stylen bespreek ik wel over E mail of MSN
Website gaat over GO/IGO bord spel. (japans)
Er staat Geld tegen over. Bedrag: NNB gemaakt
MSN: undertaker@chello.nl
E-Mail: fujisaisan@yahoo.com
Stylen bespreek ik wel over E mail of MSN
Website gaat over GO/IGO bord spel. (japans)
Er staat Geld tegen over. Bedrag: NNB gemaakt
MSN: undertaker@chello.nl
E-Mail: fujisaisan@yahoo.com
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Gezocht: MET SPOED
Iemand die voor mijn NewsSync 1.5.0 kan installeren.
Wat verwacht ik van jou?
iemand die mijn kan helpen met mijn eerste premod forum
Wat verwacht ik van jou?
Iemand die voor mijn NewsSync 1.5.0 kan installeren.
Wat verwacht ik van jou?
- Vertrouwen ( van wegen FTP gegevens )
Msn (om te overleggen)
- Een link in de footer
En mogelijkheid tot geld
iemand die mijn kan helpen met mijn eerste premod forum
Wat verwacht ik van jou?
- Goed met php MySql en HTML kunnen werken ( met namen voor de Sql toevoegen aan de install bestand )
Vertrouwen ( van wegen mogelijke FTP gegevens )
Msn (om te overleggen)
- Een link in de footer
En mogelijkheid tot geld
Laatst gewijzigd door Diablo Gamer op 08 jan 2007, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Ik zoek iemand die iets kent van geld verdienen met een site!
Hoe gaat het dus tewerk, die persoon maakt, account/accounts aan bij van die site's met linksystemen, vult de juiste gegevens in ... Die persoon zoekt er geschikte uit, geef de code aan mij --> die plaats ik op men forum
Wat krijg hij/zij terug: 15% van het verdiende geld + een linkje in het link-systeem
Ook msn heb ik nodig, ik moet ook de account gegevens hebben, zodat ik af en toe kan nakijken of er niet gesjoemelt wordt!
Maar kan ik dit eigenlijk wel doen ? De kans is tochb giga dat ik gewoon links ga plaatsen en dat de tussenpersoon alles naar hem laat storten

Hoe gaat het dus tewerk, die persoon maakt, account/accounts aan bij van die site's met linksystemen, vult de juiste gegevens in ... Die persoon zoekt er geschikte uit, geef de code aan mij --> die plaats ik op men forum
Wat krijg hij/zij terug: 15% van het verdiende geld + een linkje in het link-systeem
Ook msn heb ik nodig, ik moet ook de account gegevens hebben, zodat ik af en toe kan nakijken of er niet gesjoemelt wordt!
Maar kan ik dit eigenlijk wel doen ? De kans is tochb giga dat ik gewoon links ga plaatsen en dat de tussenpersoon alles naar hem laat storten

-
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Mijn tweede posting hier op phpbb.nl. (andere stond in het verkeerde topic, mijn excuses moderator) Voor onze website http://www.rpmnet.org zijn we op zoek naar iemand met veel phpbb verstand die ons kan helpen met het implementeren van modjes voor het forumgedeelte.
We zijn sindskort overgestapt van een gratis forum (met alles erop en eraan, dus ja ook de nadelige dingen) naar een eigen te hosten forum.
Met dit laatste zijn we natuurlijk erg blij en tevreden, alleen het installeren van (voor ons essentiele mods) blijft een pijnlijk proces.
Wie is er hier ervaren genoeg om ons hiermee uit de brand te helpen?
Als je ook nog enige affectie hebt met racen zou het helemaal fantastisch zijn om (tijdelijk) ons adminteam te komen versterken. We horen graag van je.
Groetjes TheStig[RPM]
Mijn tweede posting hier op phpbb.nl. (andere stond in het verkeerde topic, mijn excuses moderator) Voor onze website http://www.rpmnet.org zijn we op zoek naar iemand met veel phpbb verstand die ons kan helpen met het implementeren van modjes voor het forumgedeelte.
We zijn sindskort overgestapt van een gratis forum (met alles erop en eraan, dus ja ook de nadelige dingen) naar een eigen te hosten forum.
Met dit laatste zijn we natuurlijk erg blij en tevreden, alleen het installeren van (voor ons essentiele mods) blijft een pijnlijk proces.
Wie is er hier ervaren genoeg om ons hiermee uit de brand te helpen?
Als je ook nog enige affectie hebt met racen zou het helemaal fantastisch zijn om (tijdelijk) ons adminteam te komen versterken. We horen graag van je.
Groetjes TheStig[RPM]
Hoi, ik zoek iemand die goed MODs kan installeren en die ook dingen voor mij kan aanpassen....
Wat krijg je er voor terug?:
Je banner onderaan de site
Een speciale rang
Als je zelf nog iets wil dan hoor ik het graag...
Als je dit voor me wil doen, stuur me maar een PBtje!
Wat krijg je er voor terug?:
Je banner onderaan de site
Een speciale rang
Als je zelf nog iets wil dan hoor ik het graag...
Als je dit voor me wil doen, stuur me maar een PBtje!
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
-
Beste mensen,
Ik heb sinds 2 jaar een eigen forum wat wel aardig loopt en waar veel beginnende dj,s en producers(muziek) komen om hier hun dingen te promoten en ideeën op te doen van andere members.
Nou is er altijd iemand geweest die het forum altijd up to date hield en
altijd leuke mods installeerde om het leuk te houden voor die jonge gasten,maar sinds een paar maanden heeft die gast mij in de kou laten staan en is met de noorderzon vertrokken.
Tot nu toe in die 6 maanden ltijd goed is het altijd goed gegaan en zijn er geen fatale errors geweest.
Echter is het forum wel verouderd, niet up to date en kan ik een hoop dingen niet gebruiken zoals mijn ban panel en nog een x aantal dingen.
Iedereen is de lay out een beetje zat inmiddels en iedereen vraagt zich af waarom het forum er een beetje uitziet alsof de tijd stil staat.
Ik zou dolgraag wat leuke dingen willen installeren voor de members en er een warm en gezellig forum van maken,maar ja ik bezit die skills helaas niet.
Ik ben echt wanhopig en zie geen toekomst voor dit forum als er niet snel iets aan gedaan word.
Daarom doe ik hier een laatste poging om dit forum te redden.
Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met phpbb of een mooier forum phpbb2 ofzo.
Ik heb er goed over nagedacht over wat ik allemaal zou willen hebben.
Het is een schappelijk lijstje.
Iig wil ik erop hebben :
Een betaaleenheid waarmee je leuke dingen kunt doen.
Bij iedere post krijg je geld erbij etc etc.
Een goed waarschuwings/ban systeem waarin duidelijk te zien is wie hoeveel waarschuwingen heeft + ban voor bepaalde tijd in kunne stellen.
Zelf groepen kunnen aanmaken met kleur en al + speciale rechten kunnen instellen voor groepen.
Andere lay out.
Dit zijn denk ik de grootste mods die ik wil hebben, de rest zijn kleine mods zoals vlaggetjes onder de namen, auto avatar verkleiner etc etc.
Is er iemand die mij hiermee aub mee wilt helpen?
Eventueel is een vergoeding ook mogelijk(prijs in overleg)
Ook valt er over een Admin of Technische Staff positie mogelijk
Ik hoop echt dat er iemand is die serieus op deze oproep ingaat.
Je kunt me contacten op sofiaanchalati@hotmail.com
http://www.remixpromotions.nl
Ik heb sinds 2 jaar een eigen forum wat wel aardig loopt en waar veel beginnende dj,s en producers(muziek) komen om hier hun dingen te promoten en ideeën op te doen van andere members.
Nou is er altijd iemand geweest die het forum altijd up to date hield en
altijd leuke mods installeerde om het leuk te houden voor die jonge gasten,maar sinds een paar maanden heeft die gast mij in de kou laten staan en is met de noorderzon vertrokken.
Tot nu toe in die 6 maanden ltijd goed is het altijd goed gegaan en zijn er geen fatale errors geweest.
Echter is het forum wel verouderd, niet up to date en kan ik een hoop dingen niet gebruiken zoals mijn ban panel en nog een x aantal dingen.
Iedereen is de lay out een beetje zat inmiddels en iedereen vraagt zich af waarom het forum er een beetje uitziet alsof de tijd stil staat.
Ik zou dolgraag wat leuke dingen willen installeren voor de members en er een warm en gezellig forum van maken,maar ja ik bezit die skills helaas niet.
Ik ben echt wanhopig en zie geen toekomst voor dit forum als er niet snel iets aan gedaan word.
Daarom doe ik hier een laatste poging om dit forum te redden.
Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met phpbb of een mooier forum phpbb2 ofzo.
Ik heb er goed over nagedacht over wat ik allemaal zou willen hebben.
Het is een schappelijk lijstje.
Iig wil ik erop hebben :
Een betaaleenheid waarmee je leuke dingen kunt doen.
Bij iedere post krijg je geld erbij etc etc.
Een goed waarschuwings/ban systeem waarin duidelijk te zien is wie hoeveel waarschuwingen heeft + ban voor bepaalde tijd in kunne stellen.
Zelf groepen kunnen aanmaken met kleur en al + speciale rechten kunnen instellen voor groepen.
Andere lay out.
Dit zijn denk ik de grootste mods die ik wil hebben, de rest zijn kleine mods zoals vlaggetjes onder de namen, auto avatar verkleiner etc etc.
Is er iemand die mij hiermee aub mee wilt helpen?
Eventueel is een vergoeding ook mogelijk(prijs in overleg)
Ook valt er over een Admin of Technische Staff positie mogelijk
Ik hoop echt dat er iemand is die serieus op deze oproep ingaat.
Je kunt me contacten op sofiaanchalati@hotmail.com
http://www.remixpromotions.nl
- Jan
- Contacteer:
Logo-ontwerper gezocht
Ik zoek iemand om het logo voor m'n website-netwerk eens fatsoenlijk te maken
Beloning:
* eervolle vermelding
* eventuele privé hulp met phpBB (denk aan mods installeren, stijlen updaten, ed.)
Geïnterresseerd?
Dan ben je net iets te laat, heb reeds iemand gevonden!
Toch bedankt voor de interresse
Alvast bedankt!
Ik zoek iemand om het logo voor m'n website-netwerk eens fatsoenlijk te maken

Beloning:
* eervolle vermelding
* eventuele privé hulp met phpBB (denk aan mods installeren, stijlen updaten, ed.)
Geïnterresseerd?
Dan ben je net iets te laat, heb reeds iemand gevonden!
Toch bedankt voor de interresse

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Jan op 12 jan 2007, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Op mijn site (oude server) was het mogelijk om je in te schrijven voor een fanclub. Als je je hiervoor aanmeldde, kon je in het formulier aangeven welke gebruikersnaam je op het forum hebt, danwel een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.
Nu zijn we overgestapt naar een nieuwe server en krijg ik het script om je voor de fanclub aan te melden niet meer werkend.
Zijn er hier misschien mensen die verstand hebben van PHP-scripts en tevens enigszins verstand van zaken van phpBB hebben (aangezien het script daar dus mee samenhangt)?
Zou iemand naar het script willen kijken om te zien waar de fout kan liggen? Degene die voor ons het script gemaakt heeft, reageert helaas niet meer, vandaar dat ik het even hier op het forum probeer. Helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij het script.
Hoop dat er iemand hier op het forum zal reageren!
Op mijn site (oude server) was het mogelijk om je in te schrijven voor een fanclub. Als je je hiervoor aanmeldde, kon je in het formulier aangeven welke gebruikersnaam je op het forum hebt, danwel een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.
Nu zijn we overgestapt naar een nieuwe server en krijg ik het script om je voor de fanclub aan te melden niet meer werkend.
Zijn er hier misschien mensen die verstand hebben van PHP-scripts en tevens enigszins verstand van zaken van phpBB hebben (aangezien het script daar dus mee samenhangt)?
Zou iemand naar het script willen kijken om te zien waar de fout kan liggen? Degene die voor ons het script gemaakt heeft, reageert helaas niet meer, vandaar dat ik het even hier op het forum probeer. Helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij het script.
Hoop dat er iemand hier op het forum zal reageren!
-
- Contacteer:
- Diablo Gamer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die een template voor mij kan maken.
Wat ik zoek:
-een mooie template met het thema 'jack russell terriers'
-met foto's van mijn eigen jackies in de lay out
-hondenpootjes oid als knoppen
-in de kleur bruin of groen
Wie ik zoek:
-een betrouwbaar persoon
-iemand met msn om te overleggen
Wat krijg je ervoor:
-een geldbedragje
Het moet wel zsm af, want over anderhalve week moet ik naar het ziekenhuis en dan kom ik voorlopig niet achter de pc.
Wat ik zoek:
-een mooie template met het thema 'jack russell terriers'
-met foto's van mijn eigen jackies in de lay out
-hondenpootjes oid als knoppen
-in de kleur bruin of groen
Wie ik zoek:
-een betrouwbaar persoon
-iemand met msn om te overleggen
Wat krijg je ervoor:
-een geldbedragje
Het moet wel zsm af, want over anderhalve week moet ik naar het ziekenhuis en dan kom ik voorlopig niet achter de pc.
hoi,
ik zoek iemand die mijn site een beetje kan opvrolijken...
hij moet kleuren hebben die egt vrolijk zijn!
de link is http://www.storystudios.nl.
wat krijg je hier voor terug?
je krijgt een speciale rang (als je je registreert).
de link van je website komt op de voorpagina.
als je nog meer wilt en interesse hebt, PB me dan maar...
groeten,
steefaman
ik zoek iemand die mijn site een beetje kan opvrolijken...
hij moet kleuren hebben die egt vrolijk zijn!
de link is http://www.storystudios.nl.
wat krijg je hier voor terug?
je krijgt een speciale rang (als je je registreert).
de link van je website komt op de voorpagina.
als je nog meer wilt en interesse hebt, PB me dan maar...
groeten,
steefaman
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
Gezocht:
Iemand die mods voor mij wilt installeren (ongeveer 10 Mods)
Bedoeling is
Ik heb een template Submerged daarop wil ik dus meerdere mods geinstalleerd hebben, enkele voorbeelden:
Hide , Shoutbox , Super Quick Reply etc.
Beloning:
Wat wil je ervoor hebben? (geld bedrag eventueel mogelijk)
Vereisten:
Msn ( om elkaar op de hoogte te houden
Een vertrouwens band
Extra informatie:
Ik kan zelf wel scripten maar heb nu zelf weinig tijd ervoor, plus met het template Submerged is het helemaal lastig omdat alles op een ander eplek zit,
Degene die zich hiervoor meld moet alle mods kunnen installeren, als ik een mod vind moet diegene dat kunnen installeren zoniet, geen beloning helaas :thumb:
Pm me of:
Ben reeds voorzien
Iemand die mods voor mij wilt installeren (ongeveer 10 Mods)
Bedoeling is
Ik heb een template Submerged daarop wil ik dus meerdere mods geinstalleerd hebben, enkele voorbeelden:
Hide , Shoutbox , Super Quick Reply etc.
Beloning:
Wat wil je ervoor hebben? (geld bedrag eventueel mogelijk)
Vereisten:
Msn ( om elkaar op de hoogte te houden
Een vertrouwens band
Extra informatie:
Ik kan zelf wel scripten maar heb nu zelf weinig tijd ervoor, plus met het template Submerged is het helemaal lastig omdat alles op een ander eplek zit,
Degene die zich hiervoor meld moet alle mods kunnen installeren, als ik een mod vind moet diegene dat kunnen installeren zoniet, geen beloning helaas :thumb:
Pm me of:
Ben reeds voorzien
- Ramon Fincken
- Contacteer:
Gezocht:
iemand die de mod kan afmaken:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=34303
Wat is er af?
Datum genereren, datum opslaan, datum renderen
Hidden field
Wat moet er door jou gedaan worden?
De koppeling met de TPL ( bbcode.tpl ) krijg ik niet 123 voor elkaar en ik heb er geen tijd voor ..
Als je wat weet van de bbcode.tpl is het niet erg lastig, je hoeft maar 1 variabele door te geven ..
Wat krijg je ervoor terug?
Ik ga de mod submitten voor de phpbb.com MODDB, je wordt co author.
Hoe contact opnemen?
Plaats een reply ( http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=34303 ) of stuur me een PM.
iemand die de mod kan afmaken:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=34303
Wat is er af?
Datum genereren, datum opslaan, datum renderen
Hidden field
Wat moet er door jou gedaan worden?
De koppeling met de TPL ( bbcode.tpl ) krijg ik niet 123 voor elkaar en ik heb er geen tijd voor ..
Als je wat weet van de bbcode.tpl is het niet erg lastig, je hoeft maar 1 variabele door te geven ..
Wat krijg je ervoor terug?
Ik ga de mod submitten voor de phpbb.com MODDB, je wordt co author.
Hoe contact opnemen?
Plaats een reply ( http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=34303 ) of stuur me een PM.
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
-
- Contacteer:
gezocht een Mod plaatser..
Jawel ik zoek iemand die op mijn forum een aantal mods wil plaatsen zoals Ez portal, scrollbanner en misschien nog e.e.a.
wie biedt zich aan.....
Ik heb er best iets voor over, daar is wel uit te komen.
Groet,
Johan
wie biedt zich aan.....
Ik heb er best iets voor over, daar is wel uit te komen.
Groet,
Johan