phpBB.nl uit de wintersfeer
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Jan
- Contacteer:
phpBB.nl uit de wintersfeer
Leuk gedaan, keep it up!
Laatst gewijzigd door Jan op 07 jan 2007, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jan
- Contacteer:
Is afbeeldingen-set, want samenvoegsel nederlands met 2e deel engels 
Verder:
Zou persoonlijk ook

Verder:
Deelteken op de eerste "e" van discusiëer, want daar begint nieuwe klank!Discussieer hier over allerlei zaken omtrend phpBB Software en de phpBB Group.
Zou persoonlijk ook
schrijven, aangezien je er een bent aan 't maken, niet enkel aan 't installerenZelf bezig aan een modificatie?
Laatst gewijzigd door Jan op 19 dec 2006, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan
- Contacteer:
(Graag gedaan)
Maareuh, nu ik toch bezig ben...
De omschrijving van de aankondigingen is:
Misschien toch nog beter proberen formuleren
EDIT: beetje mierenneuken:
omschrijving van phpBB.nl lounge is
Verder: je schrijft
En last but not least.
Testforum heeft als omschrijving
Maareuh, nu ik toch bezig ben...
De omschrijving van de aankondigingen is:
Zalig paasfeest ed. hebben niet echt veel betrekking tot phpBB of phpBB.nl hé!Belangrijk nieuws en informatie met betrekking tot phpBB(.nl).
Misschien toch nog beter proberen formuleren
EDIT: beetje mierenneuken:
omschrijving van phpBB.nl lounge is
Eventjes of dergelijke zou beter staan want "even" kan nu geïnterpreteerd worden als "op gelijk niveau" ipv "voor korte periode"cEven gezellig praten over andere zaken dan phpBB?
Verder: je schrijft
. Wees consequent, en gebruik of overal phpBB ofwel overal phpBB2phpBB2 Ondersteuning & Hulp
En last but not least.
Testforum heeft als omschrijving
, wat wij - in België allesinds - voor hetzelfde gebruiken. Overweeg er een weg te laten, aangezien de defenitie voor opties volgens mijn van dale "verkregen recht tot koop of verkoop van goederen, aandelen e.d. tegen een vastgestelde prijs" is, en die van functie "doel dat iets heeft binnen een geheel, werking" - zou ik voor de laatste obterenopties en functies

Opties en functies zijn iets heel anders hoor
Met een optie kan je iets instellen, een functie bijvoorbeeld.
Met een functie wordt iets gedaan, bijvoorbeeld van 10+'jes op je rapport veranderen in 9-'etjes
Misschien een idee om morgen mee te doen aan het dictee met die roemruchte nieuwslezer die zelf de ene na de andere fout maakt

Met een optie kan je iets instellen, een functie bijvoorbeeld.
Met een functie wordt iets gedaan, bijvoorbeeld van 10+'jes op je rapport veranderen in 9-'etjes

Misschien een idee om morgen mee te doen aan het dictee met die roemruchte nieuwslezer die zelf de ene na de andere fout maakt

Volgens het witte boekje mag het ook zonder streepjeIs afbeeldingen-set, want samenvoegsel nederlands met 2e deel engels

... Maar ik modereer (nog) niet.
Sorry dat ik je onderbreek, maar er wordt in de regels gezegt normaal nederlands bericht te plaatsen.Stef schreef: Want phpBB2 !== phpBB.
Daar heb ik niks op aan te merken maar die != komt niet in de vandale voor, en kan verwaring onstaan.
Mag ik vragen waarom je die wel gebruikt, dit kan onduidelijkheden veroorzaken voor de wat oudere gebruikers, maar ook jonge.
En phpBB2 nee toch phpBB3 dat is de toekomst

Verder keep up the good work stef , moest het eventjes kwijt :thumb:
Maar wel leuk die kerst sfeer
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads