require in include
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik denk dat je het nu veel moeilijker hebt gemaakt en dan dat het was. Maar ik twijfel nog wel of de software er aan kan.
En de foutmelding gaat over andere includes, daar zul je dus naar moeten kijken. En als het niet werkt, dan zal Bas gelijk hebben dat dat niet gemakkelijk gaat.
Heeft die software geen supportforum?
En de foutmelding gaat over andere includes, daar zul je dus naar moeten kijken. En als het niet werkt, dan zal Bas gelijk hebben dat dat niet gemakkelijk gaat.
- Carlo Claessen
Als je de goede paden opgeeft moet het gewoon lukken, xanland geeft simpelweg de verkeerde paden op.Stef schreef:Ik denk dat je het nu veel moeilijker hebt gemaakt en dan dat het was. Maar ik twijfel nog wel of de software er aan kan.
- Xanland
- Contacteer:
Geen supportforum helaasStef schreef:Ik denk dat je het nu veel moeilijker hebt gemaakt en dan dat het was. Maar ik twijfel nog wel of de software er aan kan.

Maar ik heb alle paden goed opgegeven hoor!

- Carlo Claessen
Xanland je gebruikt gewoon een warezed versie....
Anders wist je dat er wel een supportforum van bestaat.
en guess what
ze gebruiken phpBB
http://www.spacialaudio.com/forums/
Anders wist je dat er wel een supportforum van bestaat.
en guess what
ze gebruiken phpBB
http://www.spacialaudio.com/forums/
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien