Moderator worden ?

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Supporter

Moderator worden ?

Bericht door Supporter » 11 dec 2006, 01:36

Is het nou zo geweldig om iemand te belonen om te zeggen "Jij mag moderator worden" ?

Maar waarom ?

Die vraag steekt me al een enige tijd in me hoofd, Waarom wilt iedereen maar moderator worden/zijn of hoger.

Ik zelf ben al eenige jaren Beheerder van een forum wat dagelijk wel bezocht wordt, Leuk denkt iedereen jammer dat ik het niet ben.
Maar beheerder zijn is niet altijd leuk zoals de velen denken,
Het is niet alleen de gezags uitsraling die je krijgt, nee je moet ook mensen gaan straffen'
Voorbeelden:
Pmen en zeggen dat ze zich moeten gedragen
Bannen
Enz

In mijn opzich is dit de reden waarom mensen zo graag moderator willen worden, Jammer hopelijk heb ik geen gelijk.
Hoe ik hier op kom ?
Als ik hier surf door de topic, zie ik zoveel forums, dan denk ik "waarom starten mensen hier over een forum over ??? der zijn al zoveel forumen die hier overgaan".

Natuurlijk niet iedere beheerder/moderator doet dit om te laten zien wat voor een macht hij heeft.

En nu mijn vraag

Waarom zou jij moderator willen worden op dit forum of op een andere druk bezocht forum.

Coen

Bericht door Coen » 11 dec 2006, 02:46

Moderator zijn op een groot forum, word je denk ik pas als je je al bewezen hebt op dat forum. Je word het niet als nieuw lid.

Bewezen daden zijn meer waard dan wat dan ook! :)

En respect richting het 'gezag' op een forum hoort gewoon, jammer dat niet veel mensen dit nog respecteren tegenwoordig. Maar daar hoort ook weer bij, dat het respect naar die mensen pas komt, als het 'gezag' ook echt bewijst dat het dat respect waard is en daar komen weer de bewezen daden om de hoek kijken! ;) Beetje een cirkeltje! :)

Plaats reactie