Als je de FAQ opend staan de regels in één lijn naast elkaar
nu wil ik dus na iedere punt met een nieuwe regel beginnen
hoe kan ik dit veranderen of beter gezegt wat moet ik er tussen zetten.
dus niet zo
Als je Log mij automatisch in niet aanvinkt, word je na een bepaalde tijd uit veiligheidsoverwegingen weer uitgelogd. Indien je dat vakje wel aanvinkt, blijf je ingelogd. Dit is echter niet aan te raden op een publieke pc op bv. een universiteit, in een bibliotheek of internetcafé.
maar zo
Als je Log mij automatisch in niet aanvinkt, word je na een bepaalde tijd uit veiligheidsoverwegingen weer uitgelogd.
Indien je dat vakje wel aanvinkt, blijf je ingelogd.
Dit is echter niet aan te raden op een publieke pc op bv.
een universiteit, in een bibliotheek of internetcafé.
FAQ vraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hierbij moet je de lang_faq.php aanpassen en overal waar je de regel wilt afbreken een plaatsen in het bestand.
Vb.
Dit
Word dan
etc.
Code: Selecteer alles
<br />
Vb.
Dit
$faq[] = array("Waarom kan ik niet inloggen?", "Het zou kunnen zijn dat je verbannen bent, als dat het geval is wordt dit gemeld tijdens het inloggen. In dat geval kan je het beste contact opnemen met de beheerder of webmaster van de site. Indien je geregistreerd en niet verbannen bent kun je het beste je inlog gegevens nogmaals controleren. Zorg er ook voor dat CAPSlock uit staat op je toetsenbord. Kijk ook in je e-mail of je geen activatie e-mails hebt ontvangen van de forum software.");
$faq[] = array("Waarom kan ik niet inloggen?", "Het zou kunnen zijn dat je verbannen bent, als dat het geval is wordt dit gemeld tijdens het inloggen. <br />In dat geval kan je het beste contact opnemen met de beheerder of webmaster van de site. </br>Indien je geregistreerd en niet verbannen bent kun je het beste je inlog gegevens nogmaals controleren. <br />Zorg er ook voor dat CAPSlock uit staat op je toetsenbord. <br />Kijk ook in je e-mail of je geen activatie e-mails hebt ontvangen van de forum software.");