Ik krijg vaak "De pagina kan niet worden weergegeven.&q
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik krijg vaak "De pagina kan niet worden weergegeven.&q
Ik heb dit best vaak, dat de pagina niet kan worden weer gegeven, hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen.
En heb nog een vraagje, kan je in het profiel de optie dat je niet kan zien of iemand online is of niet verwijderen?
:thumb:
En heb nog een vraagje, kan je in het profiel de optie dat je niet kan zien of iemand online is of niet verwijderen?
:thumb:
Het onmogelijk maken voor users om te verbergen of ze online zijn, kan je door het volgende te verwijderen uit ../templates/.../profile_add_body.tpl:
De 404 errors weet ik zo niet direct, kan het misschien aan je hosting liggen, dat deze er gewoon van tijd tot tijd een bende van maakt? Als je geen mods geïnstalleerd hebt, dan zou je phpBB perfect moeten werken... 
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_HIDE_USER}:</span></td>
<td class="row2">
<input type="radio" name="hideonline" value="1" {HIDE_USER_YES} />
<span class="gen">{L_YES}</span>
<input type="radio" name="hideonline" value="0" {HIDE_USER_NO} />
<span class="gen">{L_NO}</span></td>
</tr>

De Verjaardagen Mod
Dan zal de foutmelding wel niet aan de software liggen, maar aan jou internetverbinding!
Ik heb namelijk nergens last van... 
Dan zal de foutmelding wel niet aan de software liggen, maar aan jou internetverbinding!

Ja, die mod is in het Engels, maar er is vast wel ergens een Nederlands language pakketje te vinden voor de (populaire) mod.
De installatie is uiteraard altijd in het Engels..
// EDIT: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=342028
Deze mod is beter voor de Verjaardagen!
Bedankt paul!
De installatie is uiteraard altijd in het Engels..

// EDIT: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=342028
Deze mod is beter voor de Verjaardagen!

Bedankt paul!

heb het verwijderd maar ik zie het nog steeds staanProphecy schreef:Het onmogelijk maken voor users om te verbergen of ze online zijn, kan je door het volgende te verwijderen uit ../templates/.../profile_add_body.tpl:De 404 errors weet ik zo niet direct, kan het misschien aan je hosting liggen, dat deze er gewoon van tijd tot tijd een bende van maakt? Als je geen mods geïnstalleerd hebt, dan zou je phpBB perfect moeten werken...Code: Selecteer alles
<tr> <td class="row1"><span class="gen">{L_HIDE_USER}:</span></td> <td class="row2"> <input type="radio" name="hideonline" value="1" {HIDE_USER_YES} /> <span class="gen">{L_YES}</span> <input type="radio" name="hideonline" value="0" {HIDE_USER_NO} /> <span class="gen">{L_NO}</span></td> </tr>