Failed sending email melding bij posten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Failed sending email melding bij posten
Sommige mensen hebben bij mij op het forum het volgende probleem:
Wanneer er een bericht wordt gepost op het forum krijgen zij de melding: Failed sending email
Het bericht wordt wel gewoon gepost.
Ik heb er tot nu 2 mensen over gehoord en deze komen beide uit Belgie (misschien relevant ivm met proxies? )
Wie kan mij helpen?
Thnkx
Wanneer er een bericht wordt gepost op het forum krijgen zij de melding: Failed sending email
Het bericht wordt wel gewoon gepost.
Ik heb er tot nu 2 mensen over gehoord en deze komen beide uit Belgie (misschien relevant ivm met proxies? )
Wie kan mij helpen?
Thnkx
dan staan waarschijnlijk je emailinstellingen niet goed (voor tips hiervoor kun je ff de zoekfunctie gebruiken, staan een aantal topics over. )
het is namelijk zo dat wanneer iemand geabboneerd is op een topic, dat bij iedereen die in dat topic iets plaatst, er een email uitgaat. wanneer dat niet lukt krijg je deze foutmelding.
het is namelijk zo dat wanneer iemand geabboneerd is op een topic, dat bij iedereen die in dat topic iets plaatst, er een email uitgaat. wanneer dat niet lukt krijg je deze foutmelding.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Beste luvstruck,luvstruck schreef:Ik heb het een en ander nagekeken en er stond inderdaad iets niet goed. Mijn leden zouden er op letten of er foutmeldingen komen. Vooralsnog niks gehoord
Bedankt voor je antwoord!
Zou je mij dan willen vertellen wát er fout stond? Ik heb n.l. hetzelfde probleem.....
Dutchie