Tren_z!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

zullen ze niet waarderen http://www.extremepixels.net/phpbb/index.php?s=58 zeker het copyright niet.
/edit /
knip
//edit//
/edit /
knip
//edit//
Laatst gewijzigd door Raimon op 26 nov 2006, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
alleen kost die $30, en heb ik em niet daar vandaanRaimon schreef:zullen ze niet waarderen http://www.extremepixels.net/phpbb/index.php?s=58 zeker het copyright niet.

Dat noemen ze nu schending van het copyright, zal eventjes een mailtje sturen naar extremepixels.net met dit topic :thumb:Nofx schreef:alleen kost die $30, en heb ik em niet daar vandaanRaimon schreef:zullen ze niet waarderen http://www.extremepixels.net/phpbb/index.php?s=58 zeker het copyright niet.
Ik heb em gewoon gedownload zoals die nu op die site die ik gaf staat. Ik heb er niks aan veranderd.Raimon schreef:Dat noemen ze nu schending van het copyright, zal eventjes een mailtje sturen naar extremepixels.net met dit topic :thumb:Nofx schreef:alleen kost die $30, en heb ik em niet daar vandaanRaimon schreef:zullen ze niet waarderen http://www.extremepixels.net/phpbb/index.php?s=58 zeker het copyright niet.
Even goed strafbaar voor de copyright moet je betalen waarom denk je anders dat je er voor moet betalen?Nofx schreef:Ik heb em gewoon gedownload zoals die nu op die site die ik gaf staat. Ik heb er niks aan veranderd.Raimon schreef:Dat noemen ze nu schending van het copyright, zal eventjes een mailtje sturen naar extremepixels.net met dit topic :thumb:Nofx schreef: alleen kost die $30, en heb ik em niet daar vandaan
Btw dubbele nick?
Juist :thumb:
Maar geen nood pank van extremepixels.com heeft al een mailtje gehad :thumb:
Maar geen nood pank van extremepixels.com heeft al een mailtje gehad :thumb:
wat jatte? Iedereen download tog templates en alles?brandsrus schreef:Mooi werk Raimon, jij weet hoe je moet handelen, heb trouwens ook een pmje naar Stef gestuurd over dit! :thumb:
Heb ik een template gedownload die ik nog niet op phpbb.com en phpbbhacks.com zag staan. Dus hebbik hem hier maar ff gemailed. Nu krijg ik een hele hoop gez**k
En dat vind je vreemd?Nofx schreef:wat jatte? Iedereen download tog templates en alles?brandsrus schreef:Mooi werk Raimon, jij weet hoe je moet handelen, heb trouwens ook een pmje naar Stef gestuurd over dit! :thumb:
Heb ik een template gedownload die ik nog niet op phpbb.com en phpbbhacks.com zag staan. Dus hebbik hem hier maar ff gemailed. Nu krijg ik een hele hoop gez**k

Met zulke praktijken moet je eens ophouden, ga toch ook niet jouw berichten vertienvoudigen etc.
Nee, je moet de download verwijderen! Dit is gewoon warez waar je normaal voor betaalt
. Ga toch ook geen games online ter download zetten waarvoor je een licensie moet hebben. Je leert het zeker nooit? De plezier gaat er zo wel van af van die gene om templates voor phpbb te maken. Je gooit het gewoon weg door een openbare download online te zetten
.
Erg leuk!

Erg leuk!

Er zijn er toch heel veel die zijn/haar template te download zet?brandsrus schreef:Nee, je moet de download verwijderen! Dit is gewoon warez waar je normaal voor betaalt. Ga toch ook geen games online ter download zetten waarvoor je een licensie moet hebben. Je leert het zeker nooit? De plezier gaat er zo wel van af van die gene om templates voor phpbb te maken. Je gooit het gewoon weg door een openbare download online te zetten
.
Erg leuk!
Raimon gaf mij die site waar die oorspronkelijk vandaan kwam. Toen zag ik dat die $30 was.brandsrus schreef:Lees jouw eigen derde bericht in het topic eens
Rare vraag dan dat je dan andermans template ter download zet zonder toestemming e.d.alleen kost die $30, en heb ik em niet daar vandaan
ik kende heel die extreme pixels niet :S