wat vinden jullie van mijn forum?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

wat vinden jullie van mijn forum?
hiero is mijn forum ik heb de stijl zelf blauw gemaakt voordat ik met phpbb begon hadt ik amper verstand van php aleen wist ik een beetje wat wat was kweet het kweet het nu en dan wat fouten maarag van fouten kan je leren (wil btw nog steets weten hoe je iets van de database haalt.)
ik heb een nieuw woord bedacht FAGOOT
de categorieen zijn gewoon wit..
van dat rood bij de onderwerpen kan ik nog meegaan
goed punt dat van die menu balk had ik niet gezien.
ookej wat smaller dit is niet mijn final style maar andere stylen zijn moeilijker aan te passen...
ook nog wat + punten?
AaFbBeElDiNgEn DiE NiEt Laden ????
WAAR????
ookej wat smaller dit is niet mijn final style maar andere stylen zijn moeilijker aan te passen...
ook nog wat + punten?
WAAR????
DIe kon ik ook niet vinden...roelor schreef:de categorieen zijn gewoon wit..
ook nog wat + punten?
WAAR????
Maargoed, het is een donkere puinhoop vind ik.
Kleurencombi vind ik persoonlijk ook niet mooi.
De achtergrond afbeelding is te klein, en loopt bij een resolutie van 1600x1200 niet lekker door.
en die rode links.....
Ik zeg niks

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ik zie het, alleen nu ziet et er helemaal niet meer uit 

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Jan
- Contacteer:
Nu is het al 100 keer beter 
Maar wat heeft dit te betekenen: http://84.81.53.7/roelor/forum/viewtopic.php?t=4 ???

Maar wat heeft dit te betekenen: http://84.81.53.7/roelor/forum/viewtopic.php?t=4 ???
Goh, wat zijn we weer lief vandaag, Svenniesvennson schreef:Dat is subSilver maar de template was oorspronkelijk anders hij is vandaag veranderd... op hoop van zegen laat ik dit nog even open

Echter, volgens mij is dit gedaan omdat de andere stijl zoveel kritiek kreeg. Dan veranderd hij het niet zomaar hoor

... Maar ik modereer (nog) niet.
nee ik moest tijdens het installeren van een mod tijdelijk de template veranderen ik doe me best aan het forum bedankt voor de feedback
dat gaat nog wel veranderen
wat vinden jullie hier van?

dat gaat nog wel veranderen
wat vinden jullie hier van?
Laatst gewijzigd door roelor op 17 nov 2006, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
*schopt Bee*Bee schreef:Goh, wat zijn we weer lief vandaag, Svenniesvennson schreef:Dat is subSilver maar de template was oorspronkelijk anders hij is vandaag veranderd... op hoop van zegen laat ik dit nog even open![]()
Echter, volgens mij is dit gedaan omdat de andere stijl zoveel kritiek kreeg. Dan veranderd hij het niet zomaar hoor

Geen probleem trouwens, ik vind het lekker template maar de tekst vind ik mss beter grijs of gewoon een donkere kleur, ook mss iets dunnere forum balken (minder hoogte)
-
- Contacteer:
-
in vergelijking met dit forum wel misschien maar ik denk dat als je alleen die style ziet dat ie dan net nog zou kunnen niet?? (****** eerst te *** licht en dan **** te donker tis ook ***** nooit goed KUnNenN JuLLlie DaN ooK NikS AllEeN!!!!)(oops foutje
bedankt allemaal
)